Gå til innhold

Se hit dere som har tatt lap:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvordan var formen deres etter lap? blødde dere mye? mye smerter? Og når kan man ha sex igjen?? :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippo ღ
Skrevet

Hei.

Hvordan går det med deg?

Jeg var veldig dårlig de 2 første dagene!!! Hadde kjempe vondt! Jeg blødde en god del i ca 4 dager. Var ikke helt forberedt på det :o

Dere kan ha sex når du føler at du orker :) Jeg tror jeg trengte nesten 1 uke hvile ;)

Skrevet

Hei på deg :) Takker for svar!;)

Det går greit men har veldig vondt, klarer nesten ikke å røre meg så ligger stort sett bare på rygg i sengen... :/ Men det kjennes egentlig bedre ut idag da, klarer å stå LITT mer oppreist ihvertfall... :-S

Jeg blør litt men ikke så mye. Gyn.legen sa jeg kunne begynne på med primolut dagen etter operasjonen (igår), men jeg vet ikke jeg da ettersom at jeg blør etter operasjonen enda...hmm... Skal da starte på med pergo etter at jeg har fått mensblødning...

Hadde du oppkast etter at du hadde våknet etter operasjon? Jeg var veldig dårlig,klarte ikke å beholde noen ting..så alt av smertestillende og mat og drikke kom opp igjen... :o men det gikk heldigvis fort over da!

Skrevet

Hei hei, jeg var ikke i noe go form i di 4 første dagene. Sofan har vært min goe venn for å si det sånn.

Bløddet par dager etter opprasjonen , men jeg var også uheldig at jeg hadde mensen når jeg skulle inn.

Når jeg våknet kjente jeg bare at jeg va litt kvalm, menn dette er en vanlig reaksjon på narkose. Så tenker d at d er d du har hatt siden du kastet opp så mye .

Eter opprasjonen har jeg plagdes med å gå på toalettet.

Kansje vi er så heldig at det kan skje noe snart ? :)

Skrevet

Heisann:) faktisk så blør jeg mere idag enn jeg har gjort tidligere etter operasjonen. Lurer på hvorfor...??

Når var du å tok lap da?:)

Ja håper det skjer noe snart altså... begynner å bli VEEEEELDIG utolmodig her nå altså!!!!! Jeg har vært gravid en gang før da, så jeg får jo til å bli gravid da... men når det skjer skulle jeg likt å vite!!:)

Vi får bare krysse fingra for oss;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg var sykmeldt en uke, pga store magesmerter. Men blødningene gikk over etter bare et par døgn:) Og sexen kom etter litt over en uke:) Men føler du deg bedre før, trur jeg ikke at det var noe farlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...