Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 12 fullgåtte uker, småblør av og på(brunt blod), så får se om det går bra, har vert på UL uke 8 og det var bra med den lille, bare jeg som kansje ikke tørr å juble høyt før jeg har sett på ordinær UL Men her er jeg da uansett
zassy☆ Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 og velkommen skal du være Håper alt går fint videre!
Petrine +spire=❤ Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Velkommen smurfen =)) Så utrollig kjekt å se deg her inne. Krysser alt for at ting går bra )
pregnito Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Velkommen Satser på at alt går bra da Blir deilig når UL er gjennomført ja:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2011 Takk skal dere ha alle sammen Ja det blir deilig når UL er gjennomført! Livmora mi driver å lurer meg hele tiden da, gjemmer seg og "titter" frem igjen om hverandre, hehe Alt bra me dere da?
pregnito Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 her går d fint.. har vært plaget en del meg hodepine.. men ellers er formen toppers Teller bare ned dagene nå til 1.april: UL!
zassy☆ Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Går greit her og har også nedtelling til UL, gleder meg så! Tenkte å fortelle familien om vi venter jente eller gutt i påsken for skal på ul like før, hvis de kan se det da Hååper de kan se det, blir så deilig å kalle "den" for han eller henne istedet
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2011 Huff ja, hodepine er ikke godt. plagdes med det helt i starten jeg også. Men jeg plages med det hver gang jeg har mens da, så slipper egentlig veldig bra unna nå i 9 mnd zassy: Arti å kunne fortelle det til familien i påsken om de ser hva det blir da Vil du at jeg skal prøve å gjette litt? hehe
zassy☆ Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Jaaa det vil jeg svært gjerne, har en sterk følelse selv på hva det blir så er spent på om magefølelsen stemmer eller om jeg er helt på bærtur
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2011 Jeg føler gutt på deg, men så prøvde jeg å "nullstille tankene" og tenke dypt, fortsatt gutt.. Prøver å se hvordan jente vil passe til gjettingen, men føler at gutt passer mer Du må gi beskjed når du har vert der da Hva føler du selv da?
zassy☆ Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 Spennende Takk for det. Skal si fra når jeg vet og da skal jeg også avsløre hva jeg selv trodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå