<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. mars 2011 #1 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er fulltidsstudent, 2. år i en bachelor. Har termin i oktober, og kommer til å ta permisjon, og fullføre 3. året etter permisjon. Jobber ekstravakter på sykehjem i tillegg til skolen. Sannsynligvis ikke nok til å få foreldrepenger, men det er ikke så farlig. Men jeg har takket ja til å jobbe 5 uker i sommer, og har satset på at det skulle gå greit, for jeg får jo ingen penger fra lånekassen i juni og juli. I går tok jeg en vakt på sykehjemmet, første dag på jobb på nesten 2 måneder (pga praksis og eksamenslesing). Det blir mye stress og forflytning/løft, og jeg merket fort ubehag og kramper i magen. Etterhvert kom det rosa utflod. Har fortsatt rosa utflod og smerter i magen i dag. Har fått legetime utpå formiddagen. Er egentlig ikke bekymret for at det skal være en SA, for jeg hadde problemer med kynnere og blodig utflod ved anstrengelse i forrige svangerskap også.. Men nå er jeg bekymret for at jeg ikke skal klare å jobbe, for jeg trenger pengene, og det er nok ikke så enkelt å finne seg en annen sommerjobb nå som jeg er gravid... Hadde bare behov for å få ned bekymring og frustrasjon på papiret Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142998651-bekymret-for-jobb-og-%C3%B8konomi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå