gulda Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Fikk høre av jordmor i går at kynnere kunne vare sekunder, eller en halvtime. Det forklarer litt for meg! Hatt så hard mage som bare ikke slipper, og ikke skjønt det helt for trodde kynnere bare kom i korte tak. Det er temmelig plagsomt! Selv om jeg legger meg så tar det tid før det slipper opp. Andre som er plaget med det? Alltid noe å syte over, he he ;o)
H1976 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Høres kjent ut.....jeg også har kynnere som varer lenge. De kommer særlig når jeg reiser meg opp og går og typisk er da at de varer helt til jeg f.eks setter meg ned igjen.......tror det lengste er ca en halvtime ja!!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Har hatt dette noen ganger jeg også, veldig ubehagelig å gå når du ikke får satt deg ned å hvilt.. Magen er bare hard og det føles ut som at den bare eser mer og mer utover, hehe :-P Jeg har også vonde kynnere med litt mensenmurring, minner meg om tidlig start på rier så får en sånn angst for fødsel følelse, blir vel bedre når det starter opp for fullt
gulda Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2011 Ja, enig, har også kynnere med mensenmurringer som minner om de tidlige riene. Langt i fra sånn som når det satte skikkelig i gang, men sånn det var helt i starten. Og føler også at magen bare eser mer og mer, føler den ikke kan bli større! Men var greit å vite hva det er, og at det ikke er unormalt.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå