Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 9 Mars? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 dager igjen!! Jippi.... Høygravid:)

Skrevet

19 dager igjen.. :-/ Kjedelig å vente...

Skrevet

46 dager igjen:-)

Skrevet

15 dager igjen og er LEI. Går og venter henne hver dag som helst. Er bare 9 dager igjen til mensenterminen som forje kom på...

Skrevet

35 dager igjen til termin <3 håper på å slippe å gå over

Skrevet

58 dager igjen her. Synes i grunnen det bgynner å gå ganske fort :)

Skrevet

0 dager igjen her gitt, men ser ikke ut til at det blir terminbarn enda..... begynner å bli langdrygt da førstemann måtte ut i uke 35

Skrevet

- 6 dager på meg også :)) Nesten som jeg lurer på om jeg har blitt lurt og aldri kommer til å føde :P Vil føde nå!

Skrevet

2 dager igjen her nå... ingen tegn på fødsel enda.... :(

Skrevet

2 dager igjen, lurer på om jeg kan ha begynt å lekke litt fostervann nå idag, men nettop stått opp så får vente og se om det lekker eller ikke.

Skrevet

1 dag til menstermin og 6 til ul... åh er så lei av å vente!

Skrevet

78 dager igjen. Enkelte dager går tiden fort, mens andre dager står den stille.. Får vel bare vente i spenning =)

Skrevet

39 dager igjen og allerede møkklei av å vente :P

Skrevet

47 dager til terminen 25 april! :-)

I morgen skal jeg på ny UL sjekk for å være helt sikker på at babyen har det bra og at morkaken har flyttet seg lenger fra livmorhalsåpningen! :-)

Har hatt morkaken liggende i åpningen men den hadde begynt å flytte på seg i uke 28, så håper den har flyttet seg ennå mere nå så det er 100% sikkert at jeg kan føde normalt! :-)

Skrevet

18 dager. Skulle så inderlig skrudd tiden fremover, venting er min desidert dårligste side!!

Skrevet

45 dager igjen :)

Er nå så og si ferdig med barnerommet og babyklærne er vasket og lagt i kommoden ;) Gleder meg til å ta det litt mer med ro de neste ukene og lade opp til fødsel :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...