Ranveig R Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 Lille er sjuk, og har vore det sidan onsdag (lungebetennelse). Ho har knapt ete noko (3 potetchipsskruer og ein saftis ein dag, ei kvart skjeve utan skorpe ein annan dag, 5 skeier yoghurt ein dag, osv). Ho var på bedringens veg i går, sov då ikkje i løpet av dagen og fekk i seg eit par sneier kokt skinke, 2 dl smoothie og ei halv pannekake. Men i dag er ho dårlegare igjen, har vore våken totalt 8 timar, og ete fint lite. Det er no 6 1/2 døgn sidan ho åt skikkeleg sist. Ho har gått ned ca 1 kg (frå knapt 15 til knapt 14 kg). No har eg heldigvis fått i ho bra med væske dei par siste dagane og det er jo det viktigaste. Men kor lenge kan/bør ein 3-åring gå utan å ete meir enn dette? Ho blir jo sikkert enno slappare og kjem seg seinare når ho ikkje får mat i seg... Eg masar visst fælt her om dagen, dåke får heller ignorere meg om det blir for mykje Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142998348-kor-lenge-kan-eit-barn-g%C3%A5-utan-%C3%A5-f%C3%A5-mat-i-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. mars 2011 #2 Del Skrevet 8. mars 2011 Væske er desidert viktigst her. De kan gå en stund uten mat. Gi gjerne eplejuice blandet med farris, på apoteket selger de energidrikker. Smoothie er jo bra, ha gjerne banan oppi. Dersom det ikke går bedre de neste par dagene, så ta kontakt med lege. Lykke til Syke barn er noe dritt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142998348-kor-lenge-kan-eit-barn-g%C3%A5-utan-%C3%A5-f%C3%A5-mat-i-seg/#findComment-142998391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. mars 2011 #3 Del Skrevet 8. mars 2011 Uten mat kan de klare seg leeeeeeeeeeeeenge! Og du har jo egentlig fått i henne mye med tanke på hvor syk hun er synes jeg. Synes egentlig det er mer bekymringsverdig at hun igjen blir dårligere etter å ha vært på bedringens vei enn at hun spiser lite. Min har to ganger vært så syk at hun ikke har spist noe på lang tid. Den ene gangen spiste hun absolutt ingenting på 7 og en halv dag. Ikke en sjokoladebit engang! Da var jeg skikkelig stressa mamma. Men legen tok det med knusende ro og sa at det er ikke farlig så lenge de drikker. Den andre gangen spiste hun ikke noe på 10 dager, men da var hun innlagt på sykehus og fikk intravenøst osv. Men som sagt synes jeg det er bekymringsfullt at hun blir verre etter å ha vært på bedringens vei. Ønsker god bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142998348-kor-lenge-kan-eit-barn-g%C3%A5-utan-%C3%A5-f%C3%A5-mat-i-seg/#findComment-142998445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mars 2011 Takk for svar begge to! Ja, det er gjerne meir bekymringsfullt at ho har blitt dårlegare igjen. Skal følge nøye med ho i natt og i morgon. Ein begynner jo å lure litt... Fekk antibiotika mot lungebetennelse på fredag (crp på 28), på laurdag var crp under 8 og legevaktlegen meinte det neppe var bakterielt, men vi skulle likevel fortsette på kuren. Søndag og mandag hadde lille kjempevondt i magen (type HYLTE i halvannan time i strekk), og to legar konstaterte store mengder luft i magen og sa vi kunne kutte ut antibiotikaen fordi det heile mest truleg var viruslungebetennelse sidan crp var så lav, og sidan ho fekk sånne bivirkningar av kuren. Så no har ho vore utan antibiotika sidan søndag kveld, magen er noko bedre, men så har ho altså vore veldig slapp i dag og fekk feber i kveld... Ein blir jo reint tussete av dette! Men då kan eg i alle fall slappe litt av med tanke på maten. Takk igjen, det er så godt å ha nokon å lufte tankar for og få låne erfaringar frå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142998348-kor-lenge-kan-eit-barn-g%C3%A5-utan-%C3%A5-f%C3%A5-mat-i-seg/#findComment-142998493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå