Gå til innhold

Ga bort en nesten full søppelsekk med barneklær til en venninne for en tid tilbake..

Anbefalte innlegg

Og når viser det seg at hun har solgt mesteparten av klærne til en bekjent av oss. Møtte denne bekjente på kaffebesøk hos en annen venninne, og da spurte denne bekjenten om jeg var mamman til X, ja svarte jeg. "ja, det hang på noen strykelapper på klærne jeg kjøpte av Y med navnet til barnet ditt på.."

Fin "venninne" .. ;)

Fortsetter under...

Du ga dem bort, hva vennina di velger å gjøre med dem er opp til henne. Slutt å heng deg opp i ting du allerede har gitt fra deg. Så lenge andre har glede av det ville jeg ikke brydd meg. Og når du gir dem vekk forventer du ikke penger....

Uffda... Vel, hun har jo fått dem av deg, men alikevel.. Jeg har fått MASSE klær av en kollega av min mor, å jeg er SÅ takknemmelig. Har ikke solgt ett eneste plagg for jeg har jo behov for dem selv!

Hun trengte dem tydeligvis ikke!

Annonse

Rart å selge noe man har fått gratis :P

Litt sleipt gjort egentlig, hun som gjenbruker for tredje gang må betale for klær som gjenbruker nr 2 fikk helt gratis.

Veldig spesielt spør du meg. Jeg hadde blitt litt sur om jeg var hun som måtte betale for brukte klær hun før meg hadde fått gratis.

Jeg er HELT enig med deg, HI!! Du gir bort noe for å være grei, og så velger hun å gjøre business ut av det. HELT forkastelig! Hadde du visst det, kunne du jo solgt det selv! Drittvenninne.

skikkelig teit, da bør hun si til deg at hun selger klærene og gi deg noen av pengene eller et par flasker vin. for en gjerrig venninde. her er du så kul og gir henne klær og så selger hun de. virkelig frekt. men, nå vet du hvordan hun er. blir helt matt jeg. syns du skal si til henne at dere får dele beløpet. åååå blir så sint opplevd noe lignende selv. kan ikke legge det ut her for hun er på bim også. fått henne så i halsen at jeg ja, vurerderer vennskapet. den saken var litt mer ille enn denne da. men, sier noe om folk!

Annonse

Ja, det synes jeg var teit. Jeg har gitt bort brukte klær til venninner som var fine og dyre og som jeg ville solgt hvis jeg ike hadde gitt det til dem. Jeg anser det å gi bort brukte klær også som en gave, i allefall når det er skikkelige klær.

Jeg ønsker ikke penger for klærne, for da hadde jeg solgt de selv i utgangspunktet :)

Og jeg kommer ikke til å ta opp dette med henne, men hun kommer heller ikke til å få mer klær av meg.

Ja, det var skikkelig klær, en utedress og 2 ytterjakker blant annet. Alt lite brukt da det var fra str. 80 og oppover noen str.

Menmen, greit man får opp øynene over hva som finnes i rundt en.

HI :)

ja en får øynene opp for hva som finnes rundt en. noen er man rett og slett nødt til å si i fra til nesten hele tiden, de eier ikke moral. så får man se om vennskapet er verdt kampen eller ikke. noen blir rett og slett for grunne desverre. synd hvis man har kjent en person lenge, men har de for mange "personlighets avvik" så gidder ikke jeg lengre.

Merkelig oppførsel fra hennes side. Det vanlige ville vært å takket nei til det man ikke trengte eller gitt det videre :) Sært å skulle tjene penger på klær en venninne har gitt en. Men men, gjenbruk gagner jorda om ikke annet.

Det er jo kjempefrekt.

Til sammenlikning: Jeg fikk noen skolebøker av en fjern venninne som var et år foran meg på universitetet. Hun ville ikke ha dem tilbake etterpå.

Da jeg var ferdig med bøkene ga jeg de videre til en på trinnet under meg igjen. Hadde vært helt uaktuelt for meg å selge dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...