Gå til innhold

Noen som korter ned ventetiden med baking/matlaging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å begynne i morgen å bake litt og fylle fryseren med lettvintmat. Hva har dere laget og har dere noen gode oppskrifter? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget pizzahorn som vi har i frysen :) det er bare vanlig pizzadeig og kjøttfyll etter din egen smak :) veldig enkelt, både og lage og tine!

Ellers tenkte jeg og lage litt skillingsboller og slikt så vi har noe og ta frem når det kommer gjester.

Skrevet

I går bakte jeg boller og skolebrød, i dag ble det kanelsnurrer... Så svaret er vel JA :) Jeg har aldri vært noe husmorsemne, så er på tide at jeg øver meg tror jeg ;)

Skrevet

Har bakt boller og skillingsboller og lagt en god del middager som pappa kan tine opp, varme opp og servere når jeg er opptatt påannet hold! Da blir det hvertfall middag i huset! :) Tenker å lage noen kjeks og muffins også! Til helgen kanskje! :)

Skrevet

Skal lage litt forskjellige gryteretter og fryse ned i passelige familieporsjoner. Vet at det noen ganger blir "såder" med middagslaging første tiden. Hjemmelaga oppstykka pizza (eller kansje jeg adopterer de pizzahornene), boller, kaker i passe serveringstykker( sjokoladekake, krydderkake, gulrotkake) Tomatsaus som kan brukes til nesten alt (Rema 1000 sin oppskrift)

Skrevet

Da har jeg allerede akt 4 brød og satt ny deig på heving til 4 nye brød. Så blir vi ikke fri for brød iallefall på en stund. Tenkte litt på å bake kanelsnurrer. Noen som har en god oppskrift?

Har kjøpt en slik 1-2-3 Browniskake så får se om jeg baker den i dag :-) Her i huset er det problem og la slikt ligge i fryseren. Har en mann og ei datter som er for glad i kaker og "snoker"..;-)

Må se hvor langt jeg kommer i dag for er ikke heeelt i form nå når jeg har ca 14 dager til terminen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...