Gå til innhold

Tannleger som har ekstra tiltak for de med tannlegeskrekk. Burde de ikke være litt mer forsiktige med hva de sier da?

Anbefalte innlegg

Jeg går til et tannlegekontor som visstnok er ekstra varsomme mot de med tannlegeskrekk.. Jeg sliter virkelig, og skal ha virkelig tannverk før jeg kommer meg dit. Har sagt ifra at jeg er redd, og tannlegeassistenten der er superhyggelig og varsom, men tannlegen kommer ALLTID med kommentarer som irriterer meg grønn... "Hvorfor ventet du så lenge med å komme da, nå blir det jo bare ekstra mye jobb på både deg og meg!" "Du skulle vel ha vært her for et halvt år siden du, men du ventet til siste liten ja!"

ÅÅÅÅ, det hjelper ikke på!!! Vet at jeg burde gå oftere, men jeg TØR Ikke!!!

Har igjen fått tannverk nå, så må ta mot til meg å få en time... men vurderer sterkt å ringe noen andre, pga de kommentarene som jeg føler er spydige...

Han jeg er hos nå, VET at jeg er livredd når jeg er der, så syns det er unødvendig å si det på den måten som han gjør....

Fortsetter under...

Måtte bare svare, for jeg kjenner meg så veldig godt igjen. Jeg har helt noia og går virkelig ikke før jeg MÅ. Nå har jeg (endelig!) kommet til en tannlege som rett og slett er helt fantastisk. Vært der flere ganger og det går faktisk greit. Har tidligere ALLTID, uten unntak, hatt dårlige opplevelser i forbindelse med tannlegebesøk. om du bor i oslo tipser jeg deg gjerne om han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...