Gå til innhold

Ny tråd :) Ka e magemålet dåkkers??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så morsom tråd :) Da fikk jeg endelig bekreftet det jeg trodde, at jeg faktisk er ganske normal, og ikke diiiiiiiger som jeg stadig får beskjed om =P

Jeg er 164 høy, veier til vanlig 55kg men har gått opp 7kg hittil, og har nå, i uke 30+0, et magemål på 100cm :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tenkt på å mål magen:)

da ligg min på 102 cm å idag e æ 31+3,har lagt på mæ ca 4 kg te nu:)

e bare 155,men syns likevell ikke at magen min e av de største å d si andre rundt mæ og,men d må den jo vær da likevell:P

Skrevet

114 cm og jeg er i uke 33. jeg er 180 høy og har lagt på meg 6 kilo. (:

Skrevet

Haha, måtte frem med målebandet jeg også! Alle sier jeg har liten mage, men føler meg selv som en hval!!!! Anyways, 102 cm og 37 uker i dag, så da er den kanskje ikke så stor som jeg tror allikevel :-) MEN: stor nok!!!

Skrevet

Ååååh, så artig å se at dåkker likte tråden!! :D

Æ ligg hjemme dag inn og dag ut etter at ho lillemor prøvde seg på å komme alt for tidlig ut, og no endelig har æ nåkka å lese på om dagan :D

Skal måle mage min igjen om ei uke tenke æ, se om den har vokst masse :)

Skrevet

Jeg er straks 34 fullgåtte uker (33+4) og magen måler i dag 108 cm på det største. Tror jeg blir større denne gangen enn med de to andre... :-O

Skrevet

Mitt magemål er 94 cm (34+3). Jeg er 173 høy og har lagt på meg ca 3,5 kg. Er spent på hvordan det utvikler seg de siste ukene nå.

Skrevet

jess, da har jeg rekorden!!

Er i uke 36, har gått opp rundt 5 kg og mitt mage mål er på 120cm!!

;)

Skrevet

Hehe, måtte jaggu fram med målebåndet i ren nysgjerrighet ;)

36 full gåtte uker i dag og magen måler 112 cm :-O ikke rart man føler seg som hurtigruta som ska legge til kai ved ei småbåthavn... Har gått opp 3 kg fra vekta før svangerskapet, men har gått opp 15 kg siden jeg slutta å spy...

Skrevet

Magen min er 97 cm, er 30 uker i morgen. 1,68 og slank i utgangspunktet, lagt på meg ca 11 kg. Jeg bærer veldig utenpå...

Skrevet

hoppe inn førr å slå rekorden her! ;)

Æ e da altså 37 + 3, og mitt magemål e 132 cm!!! Overvektig e æ nok, men ikkje nå kjempesvære greier, men æ føle mæ som en kval her æ sett... Har to barn fra før, men va ikkje på langt nær så stor med dem som æ e med den her...

Skrevet

<3jentespira<3

HÆÆRLIG!!

har åsså 2 unga fra før,dettan e nr.3 på under 4år.. va umulig å skjule min mage allereia fra uke 7..hehe,folk gjetta d rundt uke 5...;)

må sei æ like å høre på MIKA -big girls, før tia...;) hihi

Skrevet

Er 38+5 og dette er mitt tredje barn, er 163cm høy og ganske "normal-vektig" før svangerskapet vil jeg tro, har nå lagt på meg ca 11 kg og magemålet mitt er 99 cm:)

Skrevet

Hahahahahaha :D

Artig å lese om de forskjellige rekordan her inne :D

Det e visst ikke mange som hadde tenkt på å måle magen sin, trur at eneste grunn til at æ tenkte på det va fordi æ målte mage og puppa før æ blei gravid (skulle bestille formsydd kjole, men det blei det jo ikke noe av da hehe).

Kan jo også fortelle at (til sambo sin store begeistring) puppemålet mitt har økt fra 81 til 98 fra september til no ;) Dem må no vippe 120 når melka kommer, kan ikke skjønne anna :)

Skrevet

hehe.. :)

Sniker litt innom her jeg fra 2-trimester! :) Er 22+3 idag og har større mage enn alle dere andre! :) hehe... :)

Har litt ekstra fra før ja det skal sies, men jeg ligger vel på rundt 136 cm allerede jeg! :P har en diiiiiiger mage denne gangen her!! :) I uke 15 så fikk jeg kommentar om at nå var det vel straks tid for fødsel! :P

så runder sikkert 150 cm før jeg blir ferdig om det skal fortsette slik! tihi! ;)

Skrevet

Jeg er 31+6 og magemålet mitt viser 92 cm. Er 174 høy og slank til vanlig. Har lagt på meg 10 kg til nå.. Jeg har nok god plass til mini innover..

Skrevet

Her er det 126 cm! Er mye, men kun vokst ca 10 cm ettersom jeg var ca 116 før jeg ble gravid.

Har/hadde termin 11 mars så er i mål og bare venter. Er 180 cm høy og overvektig fra før, men jeg veier nå 0,3 kg mindre enn før jeg ble gravid!

Så jeg er fornøyd =) ikke særlig til mage her og ikke alle som kan se at jeg er gravid engang! hehe

Skrevet

120 cm rundt magen. Lagt på meg 20 kilo, det ser ut som alt har komt på magen. 166 cm høg og har nokre ekstra kilo i utgangspunktet.

Veke 39 idag. 2 dagar til keisarsnitt :)

Føle mej tungt som en elefant, men heldigvis berre 2 daga igjen no :)

Skrevet

Morsom tråd :-)

Her er magen 106 cm og er i uke 37+0

Lagt på meg 15 kg og spiser som en hest, så det kommer nok et par kg til på baken ;)

Skrevet

39+2 nå... altså ikke en full uke siden forrige mål ble tatt. Stadig 154 cm høy og nå er "midje"målet mitt på 119 cm.... jeeeeeeeez.... bikker snart fremover, hehe;)

Skrevet

33 uker, gått opp 12 kg og er 97 cm rundt magen;-)

ulvehunger igjen om dagen.

Skrevet

Jeg er 34+0, 34 +1 om en halv time....;-)

Jeg har gått oppp fra 55 kg, til 64 kg og er 168 cm. og magemålet er nå 103 cm.

Dette er mitt 6 barn, og det er ca 19 mnd siden forrige fødsel! :-)

Skrevet

1 rosa og 4 blå gravid! :-)

Det må æ si!! :) E ikke ofte man høre om noen som får så mange, æ høre hvertfall ikke ofte om det! Men æ trur du e ei fantastisk dame, og æ ville bare ønske dæ lykke til med barn nr 6 :D

Har bestandig ønska mæ mange barn sjøl, og e no godt på vei no med nr 3 da :)

Skrevet

Uke 31(uke32 på torsdag) magemål etter frokost:106cm. Veide 65 kg før gravditetene (hadde en abort før denne graviditeten. Ble vel et par kilo der og. For hadde nesten det første trimesteret x 2 ganger etterhverandre,,,). Veier nå 81 kg så da blir det: opp 16kg, hm det var jo ikke så ille:). Turte nesten ikke regne det ut. Føøøler meg som en hval:) Morsom tråd det her;) Får høre at magen min ser så liten ut av alle, så var bekymret for at den var det, men etter denne tråden er jeg helt rolig. Ser at magemålet er helt normalt og at mange har mindre enn meg;) Da kan jeg ta det med knusende ro;) hihi

Skrevet

og så er jeg 1.69 høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...