Gå til innhold

Ny tråd :) Ka e magemålet dåkkers??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her e æ 28+2 daga på vei og magen min måle 103 cm! :)

Her for bare ca 2 uke sia va den nøyaktig 100cm, så æ merke jo at den veks!

Det her e min tredje, og magen min har blitt mye fortere stor no enn de andre gangan :)

Tenkte bare det kunne være litt artig med en tråd kor vi sammenligne magemålan :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh...kremt.... 116 cm... 38+3 dager... er 154 cm høy og relativt normalvektig så det ser ganske digert ut med de 116 cm for å si det sånn....

Skrevet

Hihihi :D Æ e 168 høy :) Har bare lagt på mæ 6 kg foreløpig faktisk, så æ føle jo at det e magen min stikk ekstremt ut :)

Skrevet

98cm her, m 3 mann, e 165 høy, føler meg fremtung:p

Skrevet

E forøvrig i uke 30:)

Skrevet

E 35+5 idag og magen måle 102 cm.

E 170 høy og lille i magen e nr 1!:)

Føle mæ som en hval! Gådd opp 13 kg til nu, men heldigvis vises det ikke så godt. Skal bli godt å bli ferdig, og få se ka som gjemme sæ i magen!:D

Skrevet

hihi, for en kjekk tråd :D

her måler magen 99 cm, og jeg er kommet til 32+6 med nr 2 :)

magen er alt 7 cm større nå enn med nr 1 da hun ble født, så er spent på å se hvor dette ender :)

er forøvrig også 168cm selv :)

Skrevet

Morsomt:) 104 cm her, er 166cm høy og har gått opp ca 13kg. Og ja, er 41+1 i dag.

Skrevet

Artig å lese her :D

Har aldri sett en sånn her tråd før, så det va no på tide at det kom :P

Æ e spent på magemålet mitt om noen uke!

Skrevet

Artig å lese her no ja :D

Syns BIM hadde blitt endel kjedeligere fra de andre svangerskapan mine, så det va bra at tråden min blei tatt godt i mot :)

Skrevet

95cm og 29+0

163 høy normalvektig

Skrevet

Hehe, herligt!

Magemålet mitt er 101 cm. Er 32+1 og venter nr 2. Er bare 160 cm høy, så magen stikker rett ut! En "liten" rund basketball. Har gått opp ca 10 kg nå.

Skrevet

29+3 og 93cm. Er 1,64 høy.

Skrevet

Magen er 100cm idag, uke 32+6, er 173cm og normalvektig i utg.pkt, har lagt på meg 14kg sålangt, men bærer de med stil ;) (3 gangs)

Skrevet

Hei alle sammen.

Er i dag 38+3 uker på vei.

Gått opp 22 kg, er 1.64 høy og i utganspunktet normalvekt 58 kg.

Magemålet er nå 119 cm!!! Ble 124 cm med førstemann.

Så tong å lei no ja :)

Skrevet

119 cm!! :D Åh herregud, og æ syns 103 va tungt nok :D Men du har no heldigvis ikke lenge igjen no :)

Skrevet

Uke 33 i dag, 156 høy opp 15 kg og 111 cm rundt magen !

Dette er min nr 3 , så merker magen har blitt fortere stor denne gangen ja:) hihi

Godt det bare er 8 uker igjen;)

Skrevet

83 cm her, og er 33 uker imorgen:) Er 163 cm, og var 43 kg når jeg ble gravid!

Skrevet

Er 34+0 idag og magen måler 100 cm. Er 163 høy og lagt på meg 11 kilo.

Skrevet

Er 31+2 med magemål på 101cm.

Normalvektig fra før, 172 høy og gått opp 8kg.

Skrevet

For en morsom tråd :) Har aldri tenkt på å måle magen!

Trodde jeg hadde liten mage, men skjønner nå hvorfor rygg og ben verker ;)

Er 160 cm, var/er slank, og hadde gått opp ca 10kg forrige kontroll for 4 uker siden. (er nok noen kg til nå...) og magen er 103cm! Min første :) er 29+1.

Skrevet

Magemål på 116 cm, er 30+3. Har gått opp svimlende 18 kg til nå, og er 170 cm høy og veier 65 kg til vanlig.Føler meg som en hval, ja;-)

Skrevet

37+4 her.. Jeg er 161 cm, gått opp 15 kilo, og magemålet er 117,6 :P

Skrevet

min måler 106:) jeg er i uke 35+0, og er 158 høy. gått opp 10.2 kg, var 58 kg før jeg ble gravid. får høre både stor mage og liten mage, men synes selv den er akkurat passe=)

Skrevet

Så gøy å lese hvor "store" dere er rundt magen:-) Har følt at det bare er jeg her i verden som eser ut som en luftballong!

Er 32+1 og måler 104 cm rundt magen. Lagt på meg 13 kg sist kontroll(1uke siden) 160 cm høy og 62 kg til vanlig. 1 svangerskap og alt som er godt og spiselig går ned på høykant;-)

Kjempemorsom tråd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...