solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 Hun har helt siden vi fikk henne i fjor sommer (9 uker gammel) vært litt mer skvetten av seg, litt engstelig av biler og bråk ute og høye brå lyder inne. Ellers er hun godt vant til våre daglige lyder og bråk/lek fra guttene =) For ca 1 mnd fikk hun "løpetid" og gikk rundt her og murra, mjaua, masa og hylte til tider for å få seg noe. Vi har en guttepus på 1,5 år som er kastrert som hun ville ha seg med (han ga henne en omgang) Etter litt over en uke var hun ferdig med denne løpetiden. Så etter enda en uke ble hun helt plutselig livredd for sambo i huset her. Guttene bryr hun seg ikke om, men er generelt mye reddere nå enn vanlig. Ligger å gjemmer seg og tør ikke spise hvis bare gubben er hjemme. Hvis hun er ute tør hun ikke komme inn før JEG går å henter henne (hun har ett sted under tak der hun ligger-under verandaen) Hun kommer bare til meg og er så livredd for sambo at det går ut over vekta hennes, hun er mye tynnere på bare 5 dager, men får heldigvis i seg nok drikke... Hva kan det være? Hvorfor er hun redd gubben og ikke meg??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142997596-er-bekymret-for-pusen-p%C3%A5-litt-under-%C3%A5ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå