Gjest Ms. Muffins Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Når jeg sitter oppreist eller står, sparker babyen under høyre ribbein. Mens når jeg ligger, sparker den nederst til venstre nedi magen. Er 33+2 idag, og lurte på om babyen virkelig snur seg så mye på dette tidspunktet? Har i det siste også opplevd MYE mer vondt i bekkenet, kan hodet ha festet seg, når jeg kjenner bevegelser såpass mange forskjellige plasser?
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Tror nok ikke hodet har festa seg siden du kjenner sparkene såpass forskjellige steder. Hadde det slik jeg også helt til i slutten av uke 37 Bekkenet merket jeg også knallgodt men har blitt bedre nå heldigvis .
Gjest Ms. Muffins Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Okei, takk for svar ) rart at bekkenet plutselig ble så innmari mye verre, sukk..
Mamma til tre? Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har fått bekreftet på ultralydat barnet ligger med hodet ned, likevel kjenner jeg spark i ribbbeina og langt ned. De sparke som kommer øverst er helt klart foten, kan kjenne den. Regner med at sparkene nedeste er barnet som driver med "bokse trenging" altså armene:) Det kan det jo være til deg også... Når jeg lå kjentes det ut som hun hoppet fra side til side selv om hode ligger ned, det har det blitt slutt på den siste uken regner med at hun har fått mindre plass.
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 slik er det her også. mini i magen har festet seg, og jeg regner med det er hendene som bokser nede og beina sparker konstanst i ribbeina:o) mini lå med rumpa på venstre side på sist kontroll, men kan vri seg mot høyre selv om hodet er festet sa jordmor. virker av og til som han vrir seg, men ikke godt å si. jeg fikk mye mer vondt i bekkenet når han festet seg, så ble det noen dager/en ukes tid med mindre vondt, men nå er bekkenet ti ganger værre enn før. smeller og er smertefullt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå