maulaiz Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Da har jeg bestemt meg for å komme igang med 5 IUID forsøk ved CFC i begynnelsen av April en gang. Har ikke vært aktiv her på en stund, vært en hektisk periode med nytt hus og jobb til alle døgnets tider, men nå begynner det å roe seg. Det kjennes så riktig å komme igang igjen og det er det viktigste. Gleder meg til å nyte noen fine vårdager i herlige Køben. når den tid kommer. Lykke til alle ander prøvere:) Håper på mange vårspirer her inne:)
Snupperella81 Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Hei. Jeg er også tilbake etter noen mnd med pause. Og det har vært så godt:-) Klar til dyst igjen. Hvor lenge har du hatt pause? Og hva er iuid, er det ins med kjent donor? Jeg skal nå gå over til ivf, etter 9 ins. Holder til på ivf klinikken. Tror insett blir i slutten av apri,l begynnelsen av mai. Lykke til, også håper jeg det klaffer på første forsøk nå for oss begge to:-) Mvh tildligere maia81
maulaiz Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2011 Har hatt pause siden september. Har vært godt med noen mnd. fri fra testing og div! Ins.med ukjent donor. Har litt troa på at det skal klaffe snart. Har gått ned snart 20 kilo og føler meg sterkere enn noensinne:) Masse lykke til med IVF forsøk, du må holde meg oppdatert! Postkassen min tar gjerne imot brev;) Ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå