jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 lurer på om man kan ha eggløsning noen dager før menstruasjon ?
¤mitzi¤ Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Hei Jepps, det er helt mulig det Jeg ahr veldig sene eggløsninger, nå kjenner jeg veldig godt når jeg har de så det er ikke tvil, har hatt det så sent som to dager før mens...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2011 ååå det var litt godt å høre. takk for svar da. vel jeg har noe lange sykluser så jeg har ikke helt oversikt over eggløsningene mine. hadde menstruasjon sist 2 februar. i begynte ikke å prøve før 1 mars da. kanskje litt seint å begynne siden det var 1 uke før forventet mens. jeg kan ha en syklus oppptil 35-36 dager. +/- har ikke fått mens enda så jeg går rundt og håper på at det kanskje kanskje har klaffet.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2011 en ting til. er det ikke sånn at siden vi begynte å prøve 1 mars. er det tidlig å teste seg med gravid test nå. tok en el test idag og den var neg.
Smurfebaby Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Hei Jeg har hørt at det går ca 14 dager fra el til ikm. Så vet ikke helt hva som gjelder. Blir litt forvirret selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå