Gå til innhold

5 dager over ikm, 3 negative tester, ingen mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så frustrert!!!!!

På torsdag er det en uke siden ikm, har tatt 3 negative tester - i dag testet jeg med CB digital på morgenurin - IKKE gravid.

Ikke antydning til mens...

Ikke er jeg gravid og ikke får jeg mensen så neste pp kan begynne, AAAAARRRRGHHHH!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen idag, 10 dager etter ikm. Kjempesurt. Da går det jo ti dager ekstra før neste eggløsning. :( Men mensen kommer nok snart, og da er det bare å se fremover. :)

Skrevet

Søsteren min testet negativ hos legen en uke etter Ikm.. Testet igjen hjemme to uker etter Ikm, og det viste seg at hun var gravid;) jeg er vel av typen som ikke mister håpet før jeg ser tanta med egne øyne.. Tester kan være treige de også;) håper at du har en spire i magen;)

Skrevet

Hvordan går det? Positiv test eller mens?

Skrevet

Fremdeles ingen mens, skal tvinge meg selv til å vente til over helgen før jeg tester igjen... Med mindre jeg får mensen innen den tid. Det er bare så frustrerende! :s

Men jeg krysser fingrene for at jeg er gravid og har hatt unormalt sen eggløsning - sist jeg var gravid hadde jeg ikke positiv test før 4 dager etter ikm, så hvis eggløsningen har vært litt forsinket er det jo i teorien ikke usannsynlig...

Skrevet

8 dager over ikm, 4 negative tester, ingen mens...

Må bare sutre litt... ;) Haff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...