Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2-3 ganger i måneden... Mannen min jobber natt, så når han legger seg om kvelden er det om og gjøre å sovne fortest mulig for å få mest mulig søvn før han skal på jobb kl 02. Derfor blir det vanligvis kun sex lørdager (han jobber natt 6 dager i uka), og en av disse helgene har jeg jo mensen... Så, 3 ganger i mnd ja... SUKK....

Det skjønner jeg veldig godt! Sex 1 gang i mnd er faktiskt altfor lite. Mange sier at sex ikke betyr så veldig mye og at det viktigste er å vise oppmerksomhet til hverandre i hverdagen, er greit nok veldig viktig det også men sex er UTROLIG viktig i et forhold! Det er det nærmeste du kommer parteren din.

Vet du hvorfor dere har så lite sex?

Annonse

Vi har sex omtrent annenhver dag, av og til oftere, en sjelden gang sjeldnere.. Men poenget med å ha sex er jo ikke hvor ofte man har det, men hvor godt det er.. Heller fantastisk sex annenhver dag, enn middelmådig sex flere ganger om dagen hver dag! :)

takk for svar. Her er det jeg som er problemet. Jeg har rett og slett ikke lyst. vi har vel sex en gang i mnd. maks. Og da gjør jeg det fordi for hans del :( Har hatt det slik i årevis. Rart han ikke går fra meg. Men han er en snill mann, familieorientert..det siste han hadde gjort er å forlate familien sin. Jeg elsker han jo! Virkelig! Det er bare noe fysisk galt med meg :( Eller psykisk! Vet ikke...

Det varierer så veldig. Det kan gå uker mellom hver gang, eller det kan gå timer. Det går veldig opp og ned hvor ofte vi har det, ingen av oss ser helt behovet for å ha det så og så ofte bare for å ha det, finnes da andre ting vi kan gjøre sammen som er like hyggelig.

Når man har barn, så blir ikke behovet for sex det samme som det var når vi var nyforelsket og uten barn. Deilig å ha sex, men blir ikke helt det samme når man har små barn i hus. Noen små som støtt og stadig våkner, tørste, må på do, mareritt osv. Men det er enda værre når man har tenåringer i hus, de sovner jo aldri............ Så dårlig kombinasjon om man ønsker mye seg når man har småbarn og tenåringer i hus.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...