Gå til innhold

Dumt å prøve å bli gravid i august når man skal til utlandet i oktober?

Anbefalte innlegg

Vi reiser til syden i oktober, vi har pratet mye om nr 2 i det siste og bestemt oss for å prøve.

Vi vil gjerne få barn på våren, rundt april, mai (om det lar seg gjøre) men da må jeg bli gravid i august sånn ca, dvs at jeg da er ca 2 mnd på vei når vi skal til syden. Hadde dere gjort det?

Tenker litt sånn på hva som kan være i maten som man ikke er klar over selv om jeg da ikke blir den første gravide i syden ;) så er jo sikkert ikke noe problem det.

Har i tillegg flyskrekk og hadde sett for meg å ta noe beroligende før turen men det må jeg jo da selvfølgelig droppe.

Vet jo ikke om vi får det til når vi vil, jeg har hormonspiral nå og har hørt at det kan ta opp til 1 år før man kan bli gravid, så vi får bare se :) spennede skal det ihvertfall bli :D

Fortsetter under...

hehe takk for svar. Vet at jeg tenker for mye og syntes det var flaut å spørre ang maten og sånn for jeg kan selv riste på hodet av sånne dumme spørsmål ;) men rart med det når man skal gi seg ut på noe nytt da vettu..

HI

Jeg var på ferie da jeg var 2 mnd på vei og det var helt pyton!

Pga hormonene reagerte jeg helt anderledes på varmen enn jeg pleier, og jeg som i utgangspunktet ikke var kvalm ble skikkelig uvel og svimmel. Satt i skyggen med en flaske vann hele ferien, orket ikke spise maten på restaurantene og følte meg skikkelig urven.

Da jeg kom hjem ble formen fin igjen.

Må vel nevnes at de var hetebølge og 30 grader i skyggen da, litt mer enn vi er vant til og helt forferdelig for en nygravid kropp.

Jeg hadde hatt betenkeligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...