Gå til innhold

ang kollega som lukter vondt

Anbefalte innlegg

jeg blir så sliten av å jobbe når det er en som STINKER svette og hvitløk. etter han har vært inne i et rom ligger stanken som et teppe i rommet. har kommentert det til andre kollegaer som fortalte at de har sagt det til han før, før jeg begynte der, men han reagerte meed sinne og snakket ikke til de andre på lang tid. nå har altså jeg begynt og taar opp problemet igjen. Men vet ikke om noen vvil si noe..

Men skal man virkelig bare godta en stinkbombe på jobben? vi jobber så tett og umulig å unngå hverandre...

jeg får så vondt i hodet av det!! hva kan jeg gjøre? er det arb.giver sitt ansvar og si noe, eller er det ikke lov å si noe, eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142996477-ang-kollega-som-lukter-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg! Det hender jeg har brukere som kommer inn på mitt kontor som lukter så ille at jeg blir kvalm. Når det er en spesiell som kommer, så må jeg rett og slett smøre Mentholatum under nesa så jeg ikke brekker meg.

Men, dette må sjefen deres ta opp. Snakk med sjefen, såblir det opp til han/henne å ta det opp.

Det er så grusmot med folk som stinker. Jeg har ei venninde som stinker røyk gammal innrøyka røyk. når man sitter på bussen eller noe med henne legger det seg som en bobble rundt henne og meg, jeg møtte henne tilfeldig vis på lege kontoret og hele venteverselt stinket henne.

ja og i tilegg røyker denne vedkommende. æsj, jeg orker ikke mer. jeg må ta det opp seriøst. men er bare det at arbeidsgiver jobber på en annen avdeling på en måte og forrige gang var det vel tillitsvalgte som sa det. er en person som ikke tåler kritikk på noe slags nivå og som jeg absolutt ikke forstår hvordan kunne fått denne jobben. Men så lenge han ikke gjør noe alvorlig galt er han beskyttet av kommunen siden det er kommunal jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...