Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg avtjener pliktår etter utdanning i Forsvaret og ble høsten 2010 beordret til jobb i Bodø. Samboeren og jeg bor fortsatt i Trondheim, og jeg ukependler. Pendling er trasig og slitsomt nok i seg selv, men nå er jeg altså gravid. Vi kan ikke flytte opp hit før til høsten. Er det noen som har vært i lignende situasjon? Jeg har en operativ stilling som innebærer at jeg er med ut på øvelse. Om 2 uker skal jeg egentlig på vinterøvelse i 1 uke med lite søvn og hard påkjenning. Burde jeg være med på denne? Jeg er i god form, men etter en vanlig arbeidsdag på kontor, må jeg ha noen timer på øyet - da er jeg drittrøtt. Jeg ser jo egentlig svaret selv, men jeg føler jeg "lurer meg unna" dersom jeg spør om sykemelding. (Og ja, det er legen som vurderer om sykemelding skal gis, men av erfaring er det mange leger som ikke har peiling på hvordan det er å være på øvelse i Forsvaret, så her må man påvirke litt i den retningen man synes er riktig...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142996447-gravid-i-forsvaret/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå