Gå til innhold

hm....Modningsrier ?? uke 32...Håper noen kan svare :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i går kveld hatt noe som kjennes helt ut som rier. Har utover dagen i dag blitt mer og mer regelmessige, men ikke vondere. Har innimellom nedpress, og føler av og til at det presser bak, som når jeg må på do. Noen ganger kommer det sammen med kynnere, andre ganger ikke. Men det er i hvert fall veldig ubehagelig\vondt, og ikke minst slitsomt...

Noen med erfaringer eller peiling ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe som ligner det du beskriver på lørdagen. Har ikke hatt rier før, så veit ikke hvordan det er. Var sikker på at ting var i gang, men neida. Varte noen timer, sinnsykt vondt press nedover i ryggen og fremme. Kjentes ut som han var på vei nedover, jeg måtte også fryktelig på do, og var veldig løs i magen. Og siden har jeg ikke kjent noe annet enn menssmerter.

Jeg er nå 37 + 5...

Veit ikke hvordan verken rier eller, modningsrier skal kjennes ut, men kynnerene mine blir hardere og hardere for hver dag nå:)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg må ikke på do da, selv omd et kjennes sånn ut... Og nå har det vart i snart et døgn, så lurer så innmari på hva det er, og når jeg evnt burde ringe føden..:For det er jo litt tidlig for en fødsel nå synes jeg...

Men håper det hvert falle r tegn på at det snart er noe på gang hos deg da, du har jo kommet såpass langt at bebin din er kalr for ankomst ;) Masse lykke til =)

Skrevet

Greit å sjekke da, var litt tidlig om det skulle skje noe for deg nå...

Du har det nok bedre med deg selv også, kanskje de har svar til deg med en gang, så slipper du å bekymmre deg.

Takk for det, lykke til, til deg også:)

Skrevet

Synes du kan ringe føden, og høre hva de anbefaler deg å gjøre!

Skrevet

Jeg er i uke 33, og har det akkurat som deg!!

Det begynte i natt, og jeg var svært bekymret. Jeg har ikke ringt føden...får bare vente å se. Men det er skikkelig vonde og tette kynnere altså...

Skrevet

Ja jeg å tenker jeg venter litt å ser, hvert fall til i morra, med mindre det blir værre i kveld eller natt...Prøvde meg på et langt bad nå, i håp om at det ga seg, men det gjorde det ikke...så da får vi se. Hold oss oppdatert da, Gladmor27, om det blir noe mer eller mindre, eller om du ringer føden :) Lykke til!

Skrevet

Hvis det varme badet ikke roet det ned, ville jeg ringt føden... Skader ikke å ta en tlf ihvertfall, kanskje de vil sjekke om det er modningsrier ettersom du er såpass kort på vei? Og er det rier, så bør du ihvertfall få sjekket det - så de kan stoppe det!!

Ring jenter, det er derfor vi har fødeavdeling med telefonmulighet;)) Lykke til :)

Skrevet

Har egentlig lyst til å ringe, mn føler meg så utrolig dum. Var der for litt over 3 uker siden pga regelmessige og vonde kynnere, og alt stod bra til, så føler meg liksom veldig hysterisk om jeg ringer nå igjen....Men gir det seg ikke, så ringer jeg hvert fall i morgen, er jo litt merkelig at det ikke gir seg synes jeg. Hadde det aldri sånn med nr 1, så dette er helt nytt for meg...

Tusen takk for svar, MajjaHarSnartTo :)

Skrevet

liten oppdatering. Ringte på føden på dagen i dag da det hadde blitt en del vondere,og da ble jeg hentet i ambulanse ti min etter. Ble undersøkt av lege når jeg kom til sykehuset,og det var ikke så veldig stor påvirkning,men livmorhalsen ble en del kortere når jeg pressa,så de ville ha meg her over natta. Så nå ligger jeg her og håper jeg får sove etterhvert,begynner å bli sliten nå,og smertene blir ikke no bedre. Hvis det blir noe særlig værre nå skal de sette lungemodning også drypp for å prøve å stoppe riene. Så da bare håper jeg at snuppa holder seg der hun skal en stund til :)

Skrevet

Uff, godt du er i gode hender på sykehuset. Håper riene roer seg og at den lille holder seg inne i magen noen uker til..:)

Lykke til og sove godt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...