seos Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Har ikke følt NOE som helst som kan tolkes som et symtom denne pp! Bortsett fra i dag, for i dag har jeg ikke klart å drikke kaffi som begynner å bli kald, og når jeg skulle åpne kjøleskapet for å se etter noe mat brakk jeg meg helt enormt!! Der var det nemlig fisk som hadde gått ut på dato! Skal virkelig fisk lukte som ekstrem pencilin lukt eller kan jeg begynne å skru opp håpet igjen? IKM i morgen!! Skal absolutt ikke teste før tidligs torsdag (om det blir nødvendig i det hele) Hahaha.. jeg er en vist en evig optimist:)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 det kan være et symptom jeg føler meg trøtt og sliten hele tiden og er kvalm, det stikker i magen på høyre side og jeg spottet rødt på søndag/mandag men ingenting i dag Håper spira sitter for oss begge denne runden har ikm 13 mars
seos Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2011 Spotting i kun en til to dager kan vel tolkes som en festeblødning? Jeg trodde spotting var begynnelse på mens? At viss man begynte å spotte, så spotter man til mensen begynner? Men jeg aner ikke, skal ikke gi deg forhåpninger, for da blir man bare mer skuffet om det ikke klaffer! Jeg har klart å ha innstillingen på at det ikke har klaffet denne måneden ettersom jeg i min forge graviditet (SA) hadde jeg kjempe mange symtomer allerede en uke før IKM. Men kansje graviditetene er forskjellig, og at det er positivt at symtomene ikke kommer alt for tidlig? Uff, får bare vente til torsdag å se!! Har du prøvd lenge forresten?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 uff jeg blør vist litt enda det kommer litt og litt... jeg får bare vente å se om det gir seg ... er bare på dag 22 i syklusen min, så syns det er rart at jeg blør nå.. Jeg har vært prøver siden juni 2010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå