Gå til innhold

Ja, jeg vet at det er ekkelt, men kan noen fortelle meg

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke skifte truse annenhver dag? Hvorfor hver dag? Hva er forskjellen? Blir man sykere? Lukter det mer?

Mannen har blitt opplært hjemmefra at han skal skifte truse annenhver dag, jeg skifter hver dag og jobber med å lære ungene det, ja, for det er jo lett når de ser at pappaen ikke skifter hver dag. :-(

Jeg kjenner ingen lukt, ei heller er han plaget med sopp og andre ekle greier.

Kjør debatt...

Fortsetter under...

Vel, hvis man ikke har etterlatt seg noe som helst i trusa så blir man jo heller ikke syk eller lukter selv om man skifter annenhver dag. Sånn sett kan du jo i teorien skifte en gang i uka.

Men de fleste etterlater seg vel litt i trusa si enten det er (ja, dette er ekkelt, men du begynte!) en urinskvett, litt sædrester, utflod, et bremsespor eller to og ikke minst rævsvette.

Jeg synes det er en god vane å bytte den hver dag, og lære barna det samme. Plutselig kommer de i puberteten og det lekker ut litt kroppsvæsker her og der. Da kan det være for sent å innarbeide gode vaner om å bytte hver dag istedet for annenhver.

Annonse

Jeg syns det er eklere med damer som ikke skifter hver dag enn menn, siden vi har utflod liksom. Selv skifter jeg minst en gang til dagen, avogtil 2. Vi dysjer også hver dag da, og da tar man selvfølgelig ikke på seg samme trusa (!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...