Gå til innhold

totalt utslitt!!!!!! søvn..

Anbefalte innlegg

hvor skal jeg begynne..har ei jente på 7 mnd. som hele livet har sovet dårlig. hun har maks sovet 4 timer på det lengste og det har kanskje skjedd2-5 ganger siden hun ble født. på natta er det mer vanlig å våkne annenhver time. og på kvelden har hun nettop begynt å ta kveld i 19-20 tida,men da våkner hun og gråter alt fra hver halv time-time. før var det ikke vits i å legge henne engang for kvelden fo hun var umulig å få til å sove sammenhengende og hun vekker storesøstra.

jeg er egentlgi overlykkelig over at vi endelig kan "legge"henne på kvelden,men er så sliten av å hele tia springe hver 30-60 minutt. problemet er at hun hylgriner mer som i søvnet,så det hjelper ikke så godt med sånne metoder som å gå inn hvert 5 minutt osv,når hun på en måte ikke er "bevisst" på natta har hun hatt "gode perioder" der hun har sovet 3 timer is trekk,men nå er det helt kaos og siden jeg allerede har slikt søvnunderskudd takler jeg ikke at det blir enda verre,

siden storesøster våkner om natten og vil inn til oss så har jeg og mannen lagt oss på forskjellige rom så hun kommer inn til han,derfor har jeg i 7 mnd tatt dette alene. idag begynte jeg bare å hylgrine selv,for jeg har håpet i det lengste at det skulle bli bedre,men det ser ikke slik ut

har prøvd osteopat og en manuellterapeut som er spes.på spedbarn. men hun er visst frisk.blid på dagen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142995909-totalt-utslitt-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...