Gå til innhold

Allværstrekk/Stormtrekk til TFK Joggster Twist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det stemmer, de tyske nettbutikkene selger den ikke lenger siden trekket har gått ut av produksjon. Men babyjungle.nl har den fortsatt, bestilte derfra. Mer fornøyd med den enn den plastikgreie, den kastet jeg bare:-)

Annonse

• 3 uker senere...

Jepp, den har jeg:) jeg bestilte ABC design sitt allværstrekk fra www.kiddies.de. Har hørt at det skal passe så fint på TFK vognen, og at den tar mindre plass enn det orginale regntrekke til TFK. Gleder meg til å få den i posten og få testet den på vognen.

• 2 uker senere...

I dag fikk jeg mitt ABC allveærstrekk til TFKen, tok 14 daga fra jeg bestilte det fra kiddies.de til jeg fikk det:) skal teste det i løpet av dagen, det passet kjempe fint på vognen:) sotte det klart på til trilleturen, vognen ble lunere med det på. Ble overraska over at det er myggnetting under plastluka, hva jo helt supert:) kunne snurre opp den plastluka også feste den med klips, det samme kunne man med myggnettingen:) mye bedre dette trekke enn det som man før kjøpt i merke TFK. Tror lillemor får sove godt i vognen, bor på en plass hvor det blåser ofte, så dette trekke er jeg kjempe fornøyd med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...