kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Hei! Jeg har så vondt i underlivet:( spesielt når jeg er på do(altså ikke når jeg tisser eller noe) bare vondt i alt der nede rundt omkring..presser skikkelig på vondt å tørke seg å... Noen som vet hva det kan være? noen råd? er i uke 34 nå..
Gladmor30 Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Tror jeg kjenner meg igjen... men trodde kanskje det var etter sex. Er 33 uker på vei.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2011 hehe her i huset har det ikke vært sex på leeeenge så er nok ikke det...men mener å huske at jeg hadde det sånn lenge etter fødsel sist... er utrolig ubehagelig:(
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Hmm, for meg høres dette kjent ut. Og jeg oppdaget at grunnen var noen nasty åreknuter som jeg har fått nedentil...AU! Legen min forsikret meg om at hos de aller fleste forsvinner de etter fødsel da.. Prøv og kjenn etter om det kan være det? Det er oppsvumlet og knudrete..He,he.. Ellers er det jo fryktelig mye rart med slimhinnene når man er gravid - kanskje du rett og slett trenger litt melkesyrebakterier i form av vivag f.eks? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå