Gå til innhold

Føler at jeg narrer de rundt meg :(

Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig ut at jeg var gravid.. det var på ingen måte planlagt. Men nå har det seg slik at en venninne av meg kom å fortalte meg at endelig var hun blitt gravid nå. hun har prøvd nå i sikkert fem år å få barn. Nå føler jeg meg så stygg som ikke vil fortelle henne at jeg også er det. men mannen min vil vi skal holde det for oss selv en stund til fram til vi vet hvordan det går.

Er jeg en dårlig venninne syntes dere?

Fortsetter under...

Det syns jeg overhodet ikke at du er. Folk velger å gjøre det på forskjellig måte, med tanke på når de forteller det til folk, og jeg kan ikke forestille meg at venninnen din kommer til å bli fornærmet for at du ikke fortalte det med en gang...

Samboeren min trenger enda litt tid til å bli fortrolig med tanken på at jeg er gravid. Derfor vil han ikke at jeg skal fortelle det til familien min. Det respekterer jeg, for han må føle seg klar til å ta imot spørsmål og kommentarer om situasjonen. Men jeg har fortalt det til venninnene mine, for jeg har veldig behov for å få snakke med noen om det :) Og de har ikke kontakt med samboeren min likevel, så da slipper jeg å tenke på at han får kommentarer som han ikke føler seg klar til å besvare. Han vet at jeg har fortalt det til venninner altså.

Takk for svar! Det er jo slik at for øyeblikket føler jeg at vi lever på en løgn i så mange situasjoner.på fest måtte jeg koke opp en historie..og ja..jeg har jo fire barn fra før så jeg regner med at kanskje mange tenker nå må vi vel være ferdig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...