Kristin43 Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Ååå, som jeg glder meg og gruer meg. Ultralyd om en time og endleig skal også jeg kanskje får vite om jeg ruger på en gutt eller jente. Er i uke 20 og synes selv at jeg har ventet kjempelenge.
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Åå, så heldig du er :-) Masse lykke til og håper du får vite kjønne :-) Selv må jeg vente en hel uke på ul, det er lenge det, ihvertfall når man gleder seg enormt :-)
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Lykke til! Så spennende! Jeg er også i uke 20 og fikk se min lille gutt for en uke siden - var så koselig, kan slappe litt mer av etter UL, føler i hvertfall jeg..
Kristin43 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2011 Tusen takk alle sammen og gratulerer til deg *Anna75* som vet at alt er i orden og at du venter en gutt:-) Jeg hadde en fantastisk opplevelse på ultralyden på Ahus og jordmor var utrolig flink og forklarte hele tiden hva vi hun så etter og kunne berolige oss om at alt så veldig normalt ut. Vi fikk også med en hel rull med bilder og på et at bildene ser vi ansiktet, med øyne, nese og lepper. Allerede nå så hun vakker ut - og jippii, mest sannynelig en jente - fantastisk - dette veier opp litt for alt testestoronet her i familien. Dere som ikke har gjort det riktig ennå - gled dere:-)
paper Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Hei:) Du, noe ganske annet:) Skal det bli BIM treff må vi kanskje gjøre det snart??? Jeg er tross alt strax 29u nå.....skriver forslag på modne mammaer iløpet av dagen:)
Kristin43 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2011 Til paper Jeg er selfølgelig med:-). Forsøkte og sette i gang for en stund tilbake, men fikk ikke særlig med respons, selv om det egentlig en del som hadde lyst. Men det kan jo være at det bare ikke passet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå