Traveltobarnsmor! Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Noen som har gjort innkjøp i det siste og har gode tips? Papirduk? Noen som har kjøpt på steder som nille, europris og vært fornøyd??? Takker for tips!!!
Tremo Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Kjøpte nesten alt på Nille (kun ett par ting på Panduro), og var superfornøyd. Ble så fint, atte;) Brukte ikke papirduk, da, siden jeg har en del hvite duker, men all pynten kom fra Nille:)
bitthen Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Nille har alt du måtte ønske i rosa lys, telysholdere, lysmansjetter nips og greier. Handlet selv på Nille til dåpen, rimelig og fint Nille har virkelig kommet seg altså ) Papirduk vet jeg ikke, hadde ikke det Skal du ha mange gjester? Vi var bare 12, men jeg fant et nydelig gammelt dynetrekk i hvit bomull som svigermor klipte opp og sydde stooor duk av. Bare et tips
Baby Bliss Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Jeg kjøpte endel på Løyten Lys... der har de fantastisk mye fint! Masse dyrt, men masse rimelig også!
Traveltobarnsmor! Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2011 Blir rundt 20... Har vurdert å kjøre lilla eg...men bare fordi eg har funnet en festremse som var nydelig. Men finner eg noe i rosa er det ikke utenkelig.Vet at løiten har mye fint Men er ikke så rik for øyeblikket, så må bli lavbudsjett.......... Skal ha to eller tre bord, så duker er alternativ...
tulla<3sep2010 Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Vi kjøpte papir duk på nille. funket veldig bra og holdt seg hele dagen selvom jeg var litt usikker da den virket litt tynn når jeg dekket bordet:). Det jeg gjorde med tanke på lys var at jeg kjøpte noen litt lavere lys enn de vanlige, du kan sikkert bruke vanlig høyde, og puttet de i shotte glass. Hadde kjøpt rosa sten sand som jeg tømte i (etter at jeg hadde satt lysene oppi) Shotte glassene hadde de på lokalet vi var, så da ble det 20 kr for en pakke med lys og 20 kr for den farget sanden. så ble rimelig og veldig fint! Til blomster kjøpte jeg 30 rosa tulipaner som jeg klippet ganske korte og så bandt sammen 3 og 3 med rosa bånd og hadde de oppi små glass. så det ble mange små "vaser". Sånn gjorde nå vi det, tror jeg brukte ca 400 kr på bordene:).
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Kjøpt det meste på Nille. Har i begge dåpene bruk kubbelys med gavebånd knytt i en sløyfe på de og lar trådene henge litt utover. Funker med papirduk fra Europris. I dåp nr 1 brukte vi en sånn rosa løper i tyll på bordet, lysestaker i sølv og rosa roser. denne gangen hadde vi grønn dåp med grønne småsteiner fra Nille, småbiler mannen lakkerte grønn og hvit, kubbelys med grønt gavebånd og grønne stålballer. Det eneste vi ikke har kjøpt på Nille er papirduk og den rosa tyll løperen. Mor mi kjøpte hvite blomster. Har vel brukt rundt 1000 kr på hele dåpen pga vi hadde det hos far min.
Traveltobarnsmor! Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2011 Vet dere, dette høres jo bra ut jenter! Takk for tips. Kjenner eg ble beroliget. Skal ha dåpen hjemme og vet at det kan bli et stress uten like.Men nå skal eg ta turen til Nille først, så løser gjerne det meste seg Elsker tulipaner og det å binde tre og tre sammen var en god ide!!! Ha en flott dag!!!
MammanTilVerdensFineste Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Vi hadde dåp forrige søndag og alt jeg kjøpte kom fra outlet butikk i bergen. Kan jo være at de har det der du bor også. Fant telysholdere, rosa på stett til 10 kr stk- kjempefine, og store vaser til 25 i glass som jeg bandt silkebånd rundr og hadde to blandingsbuketter med rosa roser i hver vase.Bordkort laget jeg selv med bilder av dåpsbarnet og navn til gjestene på bildene og pyntet de med en liten smokk. Og så kjøpte jeg rosa sånn "spindelvev" duk på hobbybutikk. brettet servietter i vifter og voila! fikk kjempeskryt- og det var kjempebillig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå