Mummimamma<3 Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Bestillte billige (wondfo) tester fra ebay etter råd fra en venninne, men leveringstiden var så lang at jeg kjøpte tester her hjemme som ble tatt rundt IKM. Både rfsu, A1 (apotek1-testen) og CB DIGITAL viste gravid Bare noen dager etter kom wondfo testene i posten, og tenkte å tisse på de for moroskyld 3 negative tester i går (skyggestrek etter 15 min), og en svaaaak positiv i dag (resultatet kom etter 5 min).. de testene skulle liksom vere så sensitive 15 mlU???? CB digital ble tatt på morgenurin, men de andre ble tatt om ettermiddagen og ble likevel positive.. rfsutesten er jo 20 mlU og a1 25 mlU. Testene var ikke utgått på dato eller noe, og er CE merket. Tenkte bare å skrive et innlegg til opplysning, for kan vere de gir sent svar til flere enn meg- Anbefales IKKE! Lykke til alle sammen
Mummimamma<3 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2011 Fikk du tidlig resultat av de? Ser på det svake positive resultatet jeg fikk i sted, og ser at den er grå, ikke rosa.. lurer på om det er en feilproduksjon i disse testene jeg har fått? Kan være de har fått "hard medfart", i kuldegrader under frakt eller noe??? Orker ikke klage på de heller da det kostet bare 15 kr for 12 tester......
SNURF 5 GUTTER Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Dei testane finnes i 10,15,20 og 25. Kjøper aldri dei under 20. PGA er redd for tidlig posetiv og egget går til grunne. Den på 20 testet jeg svakt posetift i 3 dager og det enda i kjemisk gravid.Dagen før IKM startet jeg testingen.
Mummimamma<3 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2011 Trekker tilbake denne påstanden. Min graviditet endte i SA, så var trolig derfor testene ikke gav utslag lenger. (påståelige meg...)
Mummimamma<3 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2011 Trekker tilbake denne påstanden. Min graviditet endte i SA, så var trolig derfor testene ikke gav utslag lenger. (påståelige meg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå