Ella_Bella_Snupperella Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Våknet idag med veldig vondt i korsryggen. Er konstant - altså ikke takvis! Blir ikke bedre pm jeg ligger, står, sitter eller går! Har tatt paracet og det er der enda og varmeflaske demper smertene litt mens den er på ryggen men de kommer fort tilbake når jeg tar flasken bort! Har noe verk også fremme under kulen, men ikke så intens. Kjenner jeg får kynnere utenom denne smerten i ryggen og de er som de har pleid å være og ikke regelmessige! Hadde en periode for noen uker siden med like intens vondt men da på forsiden under kulen. Var samme da at paracet ikke hjalp og var like vondt om jeg lå, sto, satt eller gikk. Var inne til sjekk på føden og innvendig UL viste at smertene hadde ingen effekt på livmorhalsen. Ble sånnsett konkludert med at de ikke visste hva smertene kom av og sannsynligvis var det bare modning. Smertene da hadde vært der i ca. 1 uke og ble værende en uke til før det ble bedre. Kan dette være det samme - rett og slett modning - selvom det nå sitter i korsryggen??? Noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve på å dempe smertene??? Er forresten fullgått 37 uker imorgen!
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 ikke godt å si, men er du veldig usikker så bør du ringe føden..kan også være fødsel på gang. det kommer jo uten varsel på noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå