mortilsnartto Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg jobbet 100% før vi fikk vårt første barn, og har redusert til 80% etterpå. Nå venter vi nr 2. Jeg lurer da på om jeg kan be om å gå opp til 100% stilling igjen på slutten av svangerskapet, og dermed få permisjonspengene regnet ut fra de siste månedene i jobb? Dette for å ha mest mulig å leve for selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuffy Skrevet 8. mars 2011 #2 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, det er mulig. Flere på min arbeidsplass har gjort det. Jeg tror det er 3 mnd man må jobbe før permisjonen begynner, men det finner du sikkert ut på nav.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isimagen Skrevet 10. mars 2011 #3 Del Skrevet 10. mars 2011 Dersom du er ansatt i en 80% stilling har du ikke nødvendigvis rett på å få prosenten økt til 100%, men de fleste arbeidsgivere vil vel gå med på det! Jeg mener stønaden regnes ut i fra de beste 6 av de siste 10 månedene før stønadsperioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå