Gå til innhold

Vogn til syden med 6 mnd gammel baby- noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker fortsatt vognbag'en, men har i det siste vurdert om jeg skal bytte til sportsdelen ettersom vesla begynner og bli litt mer nysgjerrig. Men jeg tenker på sydenturen vi skal på om 3 uker...

Hvis jeg tar med vognbag'en, har jeg jo en "seng" om kvelden/natten som hun er vant til å ligge i. Problemet kan være at hun ikke vil være fornøyd med å ligge i den på dagen...

Dersom jeg bytter til sportsdelen, må jeg bruke barnesengen de har på hotellet, og den er hun jo ikke vant til å ligge i. Redd for at det kan bli problematisk... I tillegg lurer jeg på om denne er like ok for babyen å ligge og sove i på kvelden når vi feks er på restaurant.

Hmmm, med andre ord usikker på hva som er best. Noen med erfaring/tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg reiste til spania når klumpen var 4 mnd og reiste ned med sportsdelen. Han sov godt om dagen der og hadde ikke noe problem med å sove i sprinkelseng.

Jeg ville ambefale å bruke disse 3 ukene til å venne babyen din å sove litt i sprinkel-reise/seng, så ta med sportsdelen. Det er varmere i syden, hun kommer til å bli såååååååååå nysgjerrig på alt. Hun er 6 mnd, nesten 7 når dere reiser ned. Ikke noe problem at hun sitter litt.

Jeg ville gjort det. Jeg merket det godt når vi reiste ned med småen. Det var høye palmetrær, mange bygninger, mye farger (ikke alt dekket av hvit snø) og utrolig masse å se! Han ville bare SE SE SE

Skrevet

Jeg ville også ha byttet til sportsdelen og heller brukt tiden fram til syden turen på å venne på reiseseng... Vi dro me snuppa vår da hun var 6 1/2 mnd. og siden det er så mye å se, så vil de ikke ligge noe spes i bagdelen. Vi hadde reisevogn med full liggestilling og det var kke noe problem å sove i den på kvelden når vi var ute å spiste... :) Sov så godt så... :)

Håper du finner ut av det, og masse god tur, litt misunneli ;)

klems

Skrevet

Hei!

Ta med sportsvogndel med softbag :) (hvis den har full liggestilling, hvis ikke ville jeg tatt med bagvogna)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...