Gå til innhold

kynnere så tidlig som uke 14 - 15, FLERE ?

Anbefalte innlegg

I går kveld fikk jeg plutselig kynnere for første gang i svangerskapet, hadde glemt av hvor plagsomme de kan være. . . Men er jo bare 14+5 så synes det va litt tidlig. . Va ikke så tidlig sist. . Flere som har hatt det så tidlig. ?

Og ellers ? Hvordan er formen ?

Klem :-)

Fortsetter under...

hei hei =)

jeg fikk kynnere rundt uke 8-9, var ikke til å ta feil av... ! har de enda noen ganger om dagen noen dager og andre dager er det roligere...

formen er ikke noe særlig, ikke på jobb og det blir gjort lite husarbeid hjemme..

hvordan er din form ellers?

klem : )

Jeg begynte også å kjenne kynnere i uke 14- 15. Nå kjenner jeg de mye oftere da, og kjenner godt når jeg har en. Føles ut som om de blir mer ubehagelige jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer. Sist kjente jeg dem jo, men de var bare litt ubehagelige, men myye mer ubehagelige denne gang hehe

Mine kynnere har vært plagsomme siden 12-13 uke.... Opplevde det samme da jeg gikk med datteren min også. Jeg tenker ikke så mye på dette, men når det blr for hyppig så tar jeg det som et signal på at jeg må ta det med ro. Det hjelper! :)

Her er formen upåklagelig om dagen! JUHU!

Håper formen er bra hos dere andre også!

Annonse

Er ikke på jobb jeg heller, vært sykemeldt siden uke 4 på vei fordi jeg blir skikkelig kvalm så er ikke spesielt oppegående, nå sliter jeg også med blodtrykksfall, bekken, kynnere og sure oppstøt som enda ikke har gitt seg etter forrige fødsel for 3 år siden. MEN til tross for dette koser jeg meg med en mage som har blitt stor allerede ! :-) lille mann i huset på 3 år gleder seg til babyn kommer og det gjør vi også :-)

Hei mille . Kynnere kjennes i forskjellige grader, noen synes de er vonde, andre ubehageli og noen kjenner de nesten ikke. (spesielt første gangs fødende) de kjennes i magen som strøm lignene smerter og man kan også oppleve magen noe strammere. Men ikke regelmessig og de skal heller ikke bli vondere, da bør man kontakte legevakt.

Annonse

Jeg begynte med kraftige kynnere i uke 13 denne gangen. (fikk kynnere som ikke kjentest i uke 20 forrige gang, og de var ikke plagsomme eller noe...)

Ble da 100%sykemeldt i to uker og har etter det vært ute i jobb 60%. frem til denne uken, har fått utvidet til 100% denne uken pga masse vonde og kraftige kynnere... De er utrolig hemmende, kommer uansett dagsform... Da jeg var på jobb på fredag virket det som om jeg hadde en stor lang kynner fra jeg begynte på jobb til jeg la meg om kvelden... Vondt...

Jeg merker det med at for det første blir livmoren knallhard, det kommer kraftige mensmurringer nederst i magen som stråler nedover lårene, og det strammer ser oppover i mageregionen mot brystet...

Må vri på meg, puste og konsentrere meg hver gang det kommer en.... Utrolig irriterende!

Anyway, ingenting som blir påvirket heldigvis og legen min er forståelsesfull til "problemet".

Jeg får tenke på at jeg får verdens sterkeste livmor, og babyen sikkert er ute etter ett lite press;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...