Tingenes Herre Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Før jeg ble gravid hadde jeg de fineste B-skål struttepupper... Nå har jeg str XL i ammeBH og noen enorme jur, rett og slett. Og jeg hater det! Jeg vil bare ha igjen de små, fine jeg hadde. Disse nye henger også! Hvor mye kan jeg regne med at de skrumper når jeg slutter å amme? Og er det noen sjanse i havet for at de kryper litt opp igjen også? Sukk
Karma! Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 mine gikk fra b til d og tilbake til c med første mann denne gangen fra c til d og nu hengepupper str a :-(((((
Gjest Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Hadde fine D-pupper før jeg ble gravid. I løpet av graviditeten ble de til en F størrelse og ja.. Etter amming var de i en B strl. Helt grei form, ikke for hengete men langt ifra sånn det var før. Men sånn er det vel
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Første svangerskap: En grei B, struttende og runde, så ble de en stor C under ammingen, så ned til en slapp A etter ammingen, men så, rett under ett år etter avsluttet amming, ble de en fyldig B igjen, struttende og runde, hehe. Andre svangerskap: Fyldig B, så ble de en stor D, for å så minke nedover og nedover selvom jeg fortsatt ammer. Yngste er 6mnd nå, å puppene er en litt sturrslig B, hehehe... Så har nok brystene fallt litt sånn, nedover på brystet for å være helt erlig, ikke at selve puppen henger, men selve brystene har forflyttet seg ett hakk nedover på brystkassa... Men jeg er fornøyd med brystene jeg, selvom brystvortene kan dras 5cm ut, hahaha.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Forrige gang gikk jeg fra en A-cup, til en B under graviditeten og ammingen, og så tilbake til en A da ammingen var avsluttet. Ser ut til å være samme greia denne gangen også- og fordelen med så små pupper er jo at de ikke begynner å henge da ihvertfall, og det da noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå