Gå til innhold

nei og nei det kan ikke være sant...kan liksom ikke komme med sykmelding på jobben nå....

Anbefalte innlegg

rett etter at jeg er ferdig med mammapermisjon. Har jobbet en uke og blitt forkjølet og fått feber:(

Har seinvakt så byner ikke før 14:30 i dag,men har alt proppa i meg parasett for og holde ut, pluss at lillegutt på 8mnd ikke har funnet roen helt enda på natterstid.

Idag er alt et ork merker jeg......

Fortsetter under...

Jeg brakk lilletåa to dager før jeg skulle tilbake, og den som dro på seg på jobb var meg. Ingen har takket meg etterpå.., så bli hjemme du. Dessuten kan du jo smitte andre også :(

Kjenner følelsen da :) Det er jo kun stoltheten (egne egoistiske grunner) som gjør at man drar på jobb i en slik situasjon...

Det fikk jeg... På jobben min var dette også et spm, men lønningskontoret i kommunen avgjorde at det gjalt fra ansettelse... også ang. egenmelding...

Hva som er rett vet jeg ikke.., men har jo alltids argumentet med at kvinner ikke skal bli straffet pga. omsorgspermisjon (f.eks ang pensjonspoeng).

Så lenge du er fast ansatt, har du rett på å bruke egenmelding etter lønna permisjon.

Ingen som planlegger å bli syke akkurat.. Selv fikk jeg omgangssyke første arbeidshelga etter jeg hadde begynt på jobb etter permisjon. Siden jeg jobber på sykehus, var det uaktuelt å dra på jobb.

Den gangen var jeg bare vikar, og hadde ikke opparbeidet meg sykerettigheter, var ikke vits med sykemelding en gang, så jeg ble trekt i lønn for to hele arbeidsdager. Kjipe greier!

Annonse

takk for tilbakemeldinger...holdt helt til i går og ringte på jobben nå i sted..har feber og er helt ødelagt. Fikk spørsmål om jeg ikke kunne prøve og komme og se hvordan det gikk..Haaalllo...man går da ikke på jobb når man har feber!!

Også som dere husker så er hun kollegaen min fortsatt megge i mot meg så passa bra at jeg ble syk nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...