Gå til innhold

spørsmål om hvor lenge mensen varer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje teit, men hær kommer det :/

Har vanligvis mensen i 5 - 7 dager, litt første dag og litt siste dag.

Denne gangen var det litt på fredag kveld, normal på lørdag, mindre søndag og borte i formidag!

Plutselig var den kjempe kort...

Er det vanlig at det varierer så mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være festeblødning :) opplever det samme nå. blødde bittelitt på søndag og mandag men nå er det borte . er enda 5 dager til ikm , spennende :)

Skrevet

Hadde ikm fredag eller lørdag, så tror ikke det er det.

Tok en negativ cb digital på tordsdag :(

Så spennende med deg da :)

Krysser fingrene for at den sitter :)

Skrevet

er veldig usikker om spira sitter denne runden for meg, jeg blør vist bittelitt enda, det kommer sånn litt og litt av og til :S skjønner ingenting er bare på dag 22 i syklusen min :S

Skrevet

Hmm.. Ikke godt å si hva det kan være.

Får bare vente å se, å håpe :)

Skrevet

ja det er ikke annet å gjøre enn å vente :)

Skrevet

spennende :) Kan jo godt være festeblødning som du sier. Jag hadde det med nr 2. Og testa ikke positivt før tre uker etter IKM. Trodde at syklusene mine var helt på ville veier, men så var det sannelig ei lita prinsesse som hadde tatt bolig der inne :) Håper dere begge har festeblødning :)

Skrevet

s! Blødningene mine kom dagen før IKM og varte IKM dagen. Var litt kort mens i forhold til det jeg bruker ha :)

Skrevet

åh jeg håper du har rett! Jeg blør bare litt og litt av og til, av og til kommer det en god del og store deler av dagen kommer det ingenting.. skjønner ikke noe. her sitter jeg full av hormoner , blir sur av ingenting og er trøtt og sliten hele tiden.. ikm 13 mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...