nanne23 Skrevet 7. mars 2011 #1 Del Skrevet 7. mars 2011 vi har prøvd i 2 år å bli gravide, men ingenting har skjedd til nå.. fikk akkuratt vite at "karen" hadde tatt sånn hjemmeprøve på sædkvaliteten og at den viste negativ.. kan man stole på slike tester? han har planer om å gå til legen for å sjekke det "ordentlig" men... de hjemmeprøvene man kan ta bør jo være sikre? denne er kjøpt på billige-tester.no Jeg er hvertfall helt knust, hva skal vi gjøre nå? ja, kan jo adoptere, men jeg er jo som de fleste andre jenter, jeg vil jo ha min egen... bære frem min egen unge... føler alt raser nå.. trenger noen å prate med, men hvem snakker man med om slike ting da? ikke lyst til å fortelle venninner om dette... send gjerne en melding om du opplever det samme selv eller bare vil "prate" -Meg- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142994354-knust/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
andreita med 2 prinsesser Skrevet 8. mars 2011 #2 Del Skrevet 8. mars 2011 hei Vet ikke helt hva en slik hjemme test viser, men om dere har brukt 2 ar pa a bli gravid sa kan jo det vere noe i den Ta en tur til lege og be om full utredning, det er en begynnelse, og det er alltid muligheter for hjelp Kanskje dere ma fa hjelp til og bli gravid pa egenhand, ikke nødvendigvis adoptere min mann fikk ta sædprøve hos legen og den viste lite svømmere og litt late, men de gav oss et produkt som han skulle ta i 3 måneder som heter androferti, vi bor i spania og her har det gitt mange posetive utslag Nå er det bare og vente og se om det hjelper her i gården Vet hvordan du føler deg, følte det samme da vi fikk meldingen om min mann, men etter en tid tenker man klarere, start i alle fall med utredning, og masse lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142994354-knust/#findComment-142995133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vår-tur-snart? Skrevet 1. april 2011 #3 Del Skrevet 1. april 2011 Hei, disse hjemmetestene skal gi en indikasjon på hvordan det ligger an. Men de viser ikke hvordan de svømmerne som er der fungerer.. Og disse testene får man vel ikke et enten positiv eller negativt svar på..? Hvordan viste testen i forhold til det som stod i pakningsvedlegget? Vi har gjort det samme; tok en test som ikke viste så bra. Så han bestilte med en gang time for å få tatt en skikkelig test. Vi har prøvd i 1 år og når testen ikke viste så bra ble vi begge skikkelig redd for at vi ikke kan få barn. Men nå får vi se hvordan en laboratorietest blir før vi går helt i kjelleren... Og om kvaliteten er nedsatt så finnes det jo metoder. Jeg er også oppsatt på at jeg vil ha vårt barn, jeg vil ikke adoptere eller bruke sæddonor, det blir feil for oss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142994354-knust/#findComment-143092589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå