Idunsolem Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 jenta mi er 2mnd og jeg gleeeder meg sånn til hun begynner å ler:) ser tendenser til det ofte, men vil liksom ikke komme frem helt:p hehe
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Ble litt overrasket da gutten min lo før han var 1 mnd, men det var i søvnet, så det var nok ikke ordenlig latter. Men like mellom 1- 2 mnd har han ledd bittelitt, men ikke sånn skikkelig skratting. Eldstejenta begynte å skratt-flire i 3 mnd alderen. Kjempeherlig
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Ble litt overrasket da gutten min lo før han var 1 mnd, men det var i søvnet, så det var nok ikke ordenlig latter. Men like mellom 1- 2 mnd har han ledd bittelitt, men ikke sånn skikkelig skratting. Eldstejenta begynte å skratt-flire i 3 mnd alderen. Kjempeherlig
Gjest Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Første gangen hun lo var hun 9 uker gammel nøyaktig!! ' Og vi var så heldige at vi fikk filmet det <3 Hørt noe så nydelig?? http://linda-morkestol.blogspot.com/2010/12/ada-er-9-uker-gammel.html
*LillaMeg* Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Min var 10uker.. Er så morsomt å høre den første latteren, den er jo så søt..
Tingenes Herre Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Jenta mi lo da hun var 8 uker, og vi fikk det på film!
de_to og den lille Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Knerten er en måned gammel nå og har ledd i REM-søvnen siden han var bare 1-2 uker gammel. Gleder meg til han begynner å le i bevisst tilstand, han er jo bare sååååå skjønn der han ler og smiler i søvne hehe
Løvinna30 Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Min begynte å le ordentlig (da mener jeg at vi leker og tuller med han) da han var fire fem mnd.. (tror det, kan ikke huske SÅ feil vel?). Og smilte (med litt lyd) da han var 8-9 uker gammel.. smilte før, i søvne osv, men det var nok ikke helt bevisst..
mamma til lillingen Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Første gang jenta lo ordentlig, skratta godt og lenge, var på 3-måneders kontrollen hos HS. Da lo hun med en gang hun fikk øye på HS da hun skulle sette vaksina. Det var 3 dager før hun ble 3 mnd. Hun har ledd på samme måte noen ganger etter det, men er enda litt vanskelig å lure fram en skikkelig latter.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Lilleloppa begynte å le bevisst ganske tidlig (mye tidligere enn storesøster husker jeg)- tror hun var rundt 8 uker, for jeg husker ihvertfall da hun var 10 uker gammel så skrev jeg et innlegg her inne om at hun lo til hun begynte å hikke, og da hadde hun ledd en stund allerede. Og hun ler fortsatt MASSE, og begynner fortsatt å hikke ganske lett Så det er litt sånn, spesielt rett før leggetid, at vi ikke må smile eller tøyse med henne, for da får hun alltid såå latterkrampe og begynner å hikke skikkelig stakkar
Puppemamma Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 min er 3 mnd nå og har ledd en gang hittil. kommer vel snart kanskje
stearin Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Jenta mi lo når hun var 3,5 mnd, da var hun 1 mnd korrigert:) Men hun begynte først å le daglig en måned eller to etter det:)
stearin Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Eller ikke nødvendigvis daglig da, men når man leker og tuller med henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå