Gå til innhold

babyen stanger ned i bekkenet

Anbefalte innlegg

Skrevet

veldig mye om dagen! Flere som har det sånn? Kjennes ut som at babyen stanger så mye at hun nesten kommer ut, pluss at det kjennes ut som om at jeg sitter på hodet hennes. Merkelig, kan liksom ikke huske at det var sånn med barn nr 1. Er 35 uker akkurat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det sånn med nr 2 jeg også - og det i flere uker.

Hadde heller aldri opplevd det med nr 1, så syntes også det var veldig merkelig.

Min teori er det var fordi jeg bar henne så langt nede i forhold til nr 1 og så la hun seg med hodet ned veldig tidlig :)

Nå er jeg gravid med nr 3 og er i uke 32. Denne gangen er alt en mellomting mellom de to andre graviditetene.

Ikke så ekstremt som med nr 2, men verre enn nr 1 :)

Skrevet

Hei.. jeg har det sånn.. Føles ut som om at babyen moll koser seg på tvers nede i bekkene.. Så føles ut som at babyen skal komme ut når som helst... Er i uke 32+3 uker

Skrevet

Hei jeg er førstegangs og er 34+4 og har ikke det problemet, men hos meg ligger hun alt for langt oppe, sliter med å sitte, må ofte legge meg ned for å strekke på ryggen når hun sparker...

Sliter også med bekken, så ikke kjekt å slite å sitte og slite å gå, men nærmer seg med stormskritt til vi får hilse på prinsessa vår =)

Skrevet

Samme følelsen her. I tillegg føles det som om han "henger" over symfysen og prøver å komme gjennom hele greia. Opplevde ikke det slik med førstemann. Er 35+4 nå. Mekrer det spesielt godt hvis jeg har sittet på en stol/sofa, og reiser meg opp. Da klarer jeg ikke rette meg helt opp med en gang, men må stå litt sammenkroket til det gir seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...