Gå til innhold

Varsel om Nrk lisenskontroller!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nrklisensen er noe drit!! Ser seriøst ALDRI på den kanalen! Møkkakanal! Gidder ikke betale for noe jeg aldri bruker! Skjønner ikke at de klarer å fylle 3 kanaler med piss!!!

Slipper de ikke inn i huset mitt så de får bare komme!

Annonse

Vi har aldri betalt, men like før jul åpnet mannen min døren på kveldstid da det banket på. Der stod "tv-lisens mannen" og tok oss på fersken siden parabolantennen vår står godt synlig på taket.

Mannen ba om personnummer fra mannen min og var egentlig rimelig påtrengende og frekk.

Selv om mannen min ikke oppgav personnummer er vi nå i systemet. Sure penger....

Nrk-lisensen burde vært tatt inn via skatteseddelen, så hadde vi sluppet alle snylterne. Noen som vet hvorfor det ikke blir gjort? At en ikke bruker kanalen er en merkelig unnskyldning. Det er da masse vi er med å betale som vi ikke bruker, men da gjennom skatteseddelen.

Så lenge våre valgte politikere har bestemt at vi skal ha en statskanal så må staten(me) betale for den. Og da synes jeg at alle skal betale ikke bare de ærlige sjelene. Derfor mener jeg det er en god løsning å ta betalingen gjennom skatteseddel.

Annonse

Dersom det er Bergen det er snakk om, finnest det en lisenskontrollør som er helt sprø.

Han ringte meg over 10 ganger for dag HVER DAG i over TRE måneder. Enda jeg sa at jeg ikke hadde TV.

Denne mannen oppsøker de samme personene igjen og igjen. Har han plukket seg ut ett nabolag blir han der til han kjenner alle personlig med navn og ansikt - til og med de som har betalt - det er helt fuckings utrolig.

Jeg sendte klagebrev om trakassering til NRK - og fikk en giro tilbake. OG JEG HADDE IKKE TV engang! Bodde på hybel med en annen student som hadde tv.

Han ringte fra privattelefon så jeg har både navn og adresse på idioten og skulle gjerne lagt ut personopplysningene på nett.....for fy faen en sånn idiot har jeg aldri møtt før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...