Gå til innhold

Lekker vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 nu. Jeg har alltid hatt mye utflod i dette svangerskapet, og har brukt truseinnlegg hvertfall halvdelen av svangerskapet. Men ikveld var det så vått at jeg kunne vri truseinnlegget. Det var ikke urin og luktet ikke spesielt. Det var ikke farge på d heller. Jeg merket ikke at d rant utav meg heller bare så det på innlegget liksom når e sgu på do.. Kan dette være fostervann? Irriterende at ikke kroppen bare sender ut alt på en gang :D så man skal slippe å være i tvil liksom :) Noen som har erfaringer med dette? Kommer d mere vann eller kan d stoppe opp? Kan man lekke vann uten å "Merke" det fysisk selv? Tulla ligger med hodet godt plantet i bekkenet så jeg vet at hu ligger riktig :)

Håper på svar :D

Kveldsklem til dere alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tror du lekker fostervann, så tar du kontakt med føden og de vil ta prøver av bind/truseinnlegg for å sjekke.

" Irriterende at ikke kroppen bare sender ut alt på en gang :D så man skal slippe å være i tvil liksom :) "

Håper virkelig ikke at du ønsker en prematur fødsel..Om du ikke er fullgåtte 34 uker, så vil de stoppe fødselen dersom den starter opp så tidlig.

Skrevet

Nei ønsker ikke en prematur fødsel :) Ikke misforstå :) Men synes kroppen er underfundelig mange ganger :) Kunne og tenke at de stopper en fødsel nu . men har jo ikke rier eller noe.. heldigvis. får ta en tlf til jordmor :) Ha en flott kvinnedag jenter :)

Skrevet

Ta med en prøve til lege/jordmor eller føden så vet du ihvertfall hva det er/ ikke er :)

Skrevet

Jeg har samme "problem" Har hatt mye utflod og til tider har trusa vært helt bløt. Lå for noen dager i senga og plutselig var jeg bløt på beina.

men har vært inne en gang på kontroll og da var det myye forstervann igjen, så jeg trengte ikke å uroe meg. De sa også at hormonene kunne gjøre at utfloden ble like tynnflytene som urin/ fostervann så en kunne ikke se på konsistensen om det var det ene eller det andre, var kun lukta som avgjorde det...

Jeg merker at det luktet litt søtaktig, men for å være litt privat nå så luktet det litt som om jeg var kåt, jeg kjente igjen lukta og man skal vel ikke kjenne igjen lukta om det er fostervann...

Jeg har kjent mye liv og etter den siste gangen har det ikke økt med utflod eller minket med liv så trur at det er utflod. men enig med deg ja.... Etter min mening skulle det vært tester man kunne ta hjemme som var like graviditetstestene, bare denne skjekket om det var fostervann slik at vi slapp og ta kontakt med føden unødvendig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...