ms.førstegang Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 ENDELIIIG! Er jeg her, mannen er klar, jeg er klar! Så nå er alt klart! Venter min 2 mens etter mini-pille slutt om ca 4-5 dager Jeg merket at jeg har vært mye uvel, og tisser mye i denne perioden, og det er vel kanskje litt dumt å håpe for mye allerede, at det skal gå så fort.. Men, det er vel dumt å håpe i det heletatt denne perioden? Fordi jeg har litt brunlig utflod, men ingen menssmerter eller lignende. Er veldig oppblåst.. Føler jeg har svelget en ball..
annesmil Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Velkommen inn her da, spennende med første gangs prøvende (det er faktisk kjempe spennende med nr 2 også.. og sikkert nr 3,4,5). Lykke til, får håpe du ikke henger her inne for lenge da ; )
vår første 19 mnd prøving Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Velkommen hit det er kjempespennende å bli prøver Jeg har vært prøver siden juni 2010, har en del symptomer nå som kvalme, trøtt og sliten hele tiden, har spottet blod i overigår og i går men er enda 5 dager til ikm første måneden jeg spotter rødt før ikm håper dette blir lykke måneden vi har ventet på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå