to søte små jenter Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg vet at alle er glad i sine barn. Men jeg følte bare for å skrive det.. Det er jammen meg fantastisk å være mor!! Det kan være både slitsomt og krevende med små barn. Men du verden så mange gleder de gir!! Har to tette. Nå har babyen begynt å blitt mer oppmerksom på sin storesøster på 2 år. 2 åringen lager grimaser og lydere, babyen hyler og ler av fryd. Sånn glede de viser hverandre!! Og ikke minst for en glede barna viser meg. 2 åringen har begynt trassen, og er ikke bestanddig glad for grensene som blir satt.. Synes det er helt fantastsik å se gleden i babyens ansikt alle de gangene jeg kommer for å ta henne opp fra eks babyteppe på gulvet, opp fra vognen, og når andre har hatt henne på fanget. For en berikelse barn er. Helt fantastiske skapninger!! :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Så hyggelig innlegg fra deg:) Og kan ikke annet enn si meg enig med deg:) Vi hadde en trøblete start, og jeg har slitt litt med og slappe av og kose meg, men nå går alt så mye bedre:) Og hver dag er en gave jeg setter stor pris på sammen med min sønn. Og vi er også kommet så langt at han smiler når vi kommer bort og plukker han opp fra lekegrinden, vogna eller sengen. I dag tidlig gråt både min mann og jeg en liten skvett når vi fant verdens blideste gutt i sengen etter natten:)
Puppen og lillemor Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Som om jeg skulle ha sagt det selv (bortsett fra at jeg bare har ett barn) Det er virkelig helt fantastisk - jeg kan stå og se på henne når hun sover og bare smile for meg selv fordi hun er så utrolig skjønn! Og jeg elsker å se hvordan personligheten hennes utvikler seg og viljen blir sterkere!! Jeg er evig takknemlig for å få oppleve å være mamma! Trenger virkelig ingenting annet i hele verden
mammatetogansketette:)) Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Ble rent rørt av å lese dette, kunne skrevet akkurat det samme selv, har også en toåring- og en liten dame på 9 mnd. Spesielt det at de viser sånn glede av hverandre er veldig fint å se akkurat nå for tiden, siden også hun begynner å gjør seg litt til for han - og oss andre:) Tenker ofte at vi må nyte tiden vi har med dem, og leve i nuet- ja virkelig være tilstedet liksom... Skal være hjemmeværende et år til, og gleder meg stort over å ha muligheten til å få mest mulig tid sammen med de to smårollingene- kommer altids tider da de er mye borte fra oss, barnehage og skole osv... syns det er en herlig tid i alla fall:))
enits40 Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Åååjaa!!! Sånn tenker jeg også! Vi er utrolig heldige! Og selv i strevsomme perioder, innimellom bekymring, slit og nattevåk finnes det alltid noen MAGISKE øyeblikk!
kinaputten Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Hadde dette vært et facebook innlegg, så hadde jeg trykket "liker" Det er ikke før man blir mor at man skjønner hvor høyt det er mulig å elske! Jeg ser på min lille plutt hele tiden og kjenner at hjertet mitt er ved å briste av kjærlighet og stolthet, blir nesten litt glad når han tydelig viser at det er meg han vil være hos hele tiden, selvfølgelig ikke så morsomt for pappan, men regner med det er en fase
mammatetogansketette:)) Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Ja nyyyt den fasen du, det er jo en av (de få) fasene som er kun herlig å oppleve for mor:) Er vissnok andre faser som ikke er fult så sjarmerende kan man si.. men en viss sjarm har vel alle faser (fortsatt optimist før treårstrass og annet grums trår inn for fult altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå