Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har blitt henvist dit,noen som har vært der som kan fortelle meg litt om stedet osv?? Det står videre i brevet ; Vi driver ikke behandling av så dårlige fungernede pasienter med hovedsaklig psykisk årsak til uførehet.. (dette skrev overlegen på St Olav.) Forstår egentlig ingenting jeg..Mener overlegen at sia dem ikke kan hjelpe meg,så sender de meg videre
Hippomama Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 jeg forsto ikke helt det brevet du hadde fått, men kan fortelle deg litt om tiller DPS. jeg gikk der i fjor, og skal starte der igjen i april...jeg gleder meg egentlig ikke noe, siden jeg får samme psykologen som sist, og hun gjorde meg egentlig ikke noe bedre. jeg følte meg alltid 10 ganger verre når jeg dro derfra enn når jeg kom. men jeg vurderer å ringe å spørre om jeg kan få byttet, selv om jeg har blitt fortalt at de ikke bytter der. har noen venner som går der også, og de skryter hemningsløst over sine psykologer. men generellt er tiller DPS en grei plass, greie folk og slikt. vet ikke helt hva du vil vite om plassen jeg da, men. vet du navnet på den psykologen du skal til??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Noen som vet noe mer ang Dps ??Legen min mente jeg kunne bli lagt inn for en liten stund.Jeg sliter med spiseforstyrelse, posttraumatsik stress lidelse.. Hvor mye koster det,hvis man ska innlegges?? Er dem flinke der??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Kan man bli lagt inn i 2-3 uker ?? Har ikke muligheten til å vær lenger borte,.. Er det bare "gale folk " der inne?? Så nå har sikkert jeg å blitt gal..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Jeg kjenner en som har vært der. Han var innlagt i et drøyt halvår (tror jeg) pga sosial angst, og han hadde det greit der. Han har i alle fall fått seg flere nye venner, og det er ikke "gærninger".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå