Gå til innhold

Pergotime og bivirkninger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har min første kur på pergotime nå, og noen bivirkninger merker jeg... :/

Når forsvinner bivirkningene? Skal ta siste tab. i morgen... :)

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Helt blank på området,da jeg ikke har prøvd hormoner enda...

Men hva slags bivirkninger har du fått?

Skrevet

Hei :)

Her er hva jeg opplevde under min første runde med Pergo forrige pp (Har kopiert fra et tidlige innlegg jeg skrev):

Mine "pergosymptomer" som skilte seg ut fra de vanlige PMS-symptomene jeg har hatt før var:

- HETETOKTER

- Såre brystvorter

- Kvalme før EL

- Vandig men ikke slimete utflod ved EL (pleier å være mere slim). Litt beskymret for at Pergo har endret utfloden til ufruktbart sekret (?)

- Mye utflod i lutealfasen helt frem til TR

- Rare drømmer, mange mareritt

Har du opplevd noen bivirkninger til nå:)?

Lykke til med prøving videre :)

Skrevet

Magesmerter, masse luft, kvalme, er KJEMPE trøtt om dagen, svimmel og ømmebryst :/

Merker også stikninger i underlivet..

Er spent på om bivikrningene forsvinner snart, reiser på ferie på onsdag, så hadde vært kjekt å være litt mer opplagt enn det jeg har vært de siste dagene :/

Kanskje snart <3 86, hvor lenge har du vært prøver? Masse lykke til videre med prøvingen du også...

Skrevet

oj...jeg skal prøve min pergokur neste mnd ...håper ikke det er sååå veldig mange bivirkninger

Noen som har fått akutte posetive resultater da??

Skrevet

OKi...uff da :-/ Høres ikke noe godt ut.

Men jeg kan vel bare forberede meg på det verste! :-/

Håper de forsvinner da,så slipper du å få ødelagt ferien :-/

Lykke til :)

Fint at flere skriver her,for da vet jeg litt hva jeg event kan forvente meg...

Blir nok IVF på oss etterhvert,men jeg må bare "ta meg sammen" og komme meg til legen. Skal gifte oss snart,så jeg regner med at jeg tar tak i det etter bryllupet :) Har jo vært hos lege og tatt alle tester i forbindelse med ins.men nå er det to år siden alt.... Så da må nye tester tas :)

Skrevet

Hei igjen:) Har vært prøver i ca 17 pp... Begynte i okt/nov 2009. Satser på spire snart:) Hvis ikke, blir det sendt henvisning til prøverør om et halvt års tid egentlig... Men tviler på vi får det innvilget... Fant nylig ut ved en tilfeldighet at et av kravene for å få prøverør er at man må ha vært registrerte samboere i 2 år. Sambo har vært treig med å flytte adressen. Vi har ikke tenkt over det noe særlig. Men samboere har vi altså vært i nesten 2 år. Så vi må ordne adressen hans nå og vente i hele 2 år til:(!!! Vil bare nevne det som et tips til de som kanskje er i lignende situasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...