Gå til innhold

Liker menn små pupper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo opp til hver enkelt mann da, noen liker store, andre liker små. Jeg har en liten a cup, har langt brunt hår, tynn, og sprettrumpe. er bare 1, 58 høy, og har aldri hatt noen problemer med å få en mann, jeg får ikke være i fred i det hele tatt om jeg er på byen. Og mannen min elsker puppene mine, får ikke lov til å gjøre noe med dem :)

Annonse

Pupp er pupp sier mannen min!

Menn liker alle pupper, bare de har eneretten på å leke med dem og de ikke er hovedsakelig plast sier han ;-)

Men så klart, noen liker vel best store, andre liker best små. Men jeg tror ikke en mann som er verdt å satse på bryr seg så mye om puppene at det er grunn for vraking for å si det sånn

Om han får ta på de og se på de NÅR han vil, så er han fornøyd med de. Hjelper ikke å ha "verdens fineste pupper" om han ikke får "bruke de":..Så personen BAK puppene er nok viktigere enn fasong og størrelse, samt at de "gjør det de skal" i forhold til at kvinnen blir tent når man koser riktig med de :o)

Klart de gjør det! det finnes noen der ute for alle;)

selv har jeg fått "bestemorpupper" alså noen str for stor nå føler jeg, tørr ikke tenke på hvordan de skal bli etter ammeslutt. Men min samboer liker de akkurat som de er:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...