Gå til innhold

Hjelp meg.. første IVF og jeg har fått en liten blødning...

Anbefalte innlegg

Siden det er første forsøk er jeg så usikker hva dette er... Jeg er på rugedag 10, ventet mens er om ca 1 uke. Har igjen 4 dager med Crinone gel. Sykehuset sa jeg kunne vente mens 1-2 dager etter gele slutt. Men idag har jeg hatt brunlig utflod, og fikk nå en blødning. Dette blir litt "intimt" men etter blødning så det ut som det var masse gele blandet med brun utflod på papiret.

Kan dette være festeblødning??? Synes det er så rart at mens kommer så tidlig.. pleier ha brun utflod noen dager før mens, men aldri begge deler plutselig samme dag...

Er helt utafor og nervøs nå, forventer jo ikke at det skal klaffe på første forsøk men man blir jo selvfølgelig skuffa om det ikke gjør det.

Mista jobben forrige uke så trenger sårt en liten opptur nå!!

Fortsetter under...

Ville ikke tro at det er festeblødning for da ville det nok kommet noen dager tidligere. Men det er ikke umulig, noen embryoer fester seg senere enn andre. Kan være irriterte slimhinner pga Crinonen. Kan være biokjemisk graviditet som ender i SA. Eller kan rett og slett være en naturlig variasjon, vi kvinner er jo forskjellige. Ingen grunn til å miste motet enda! Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...