Skrømti Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Leste innlegget ditt i går om at du skulle til ul i dag. Har ikke sett at du har postet noe innlegg om hvordan det gikk? Håper det gikk bra da!
sussa-venterpånr1 :) Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Det gikk heller dårlig Var på do imorgest og da kom det en stor blodklump ut. Kjørte til St.olav med en gang og fikk komme inn på UL kl 11. Det var en MA! Fryktelig opplevelse! fikk se "fosteret" på skjermen som det bare var litt igjen av. Ble lagt inn på sykehuset å fikk først en mengder med smertestillende, så måtte jeg ta inn 4 piller vaginalt. Lå i senga 1 time før jeg måtte ut å gå i korridorene. Etter 3 timer kom det plutselig en diger blodklump på størrelse med et eple og en mengde med blod. Har byttet bind rundt 20-30 ganger i dag. Når klokken var rundt 20 var jeg utrolig lei av å vente på at alt skulle komme ut, så jeg fikk dra hjem. fikk med meg bind å smertestillende. Ligger over til søsteren min og må på sykehuset igjen imorgen tidlig for å sjekke om alt har kommet ut. Under ikke min verste fiende dette her! Det va utrolig vondt, som kraftige menssmerter, og tanken på at det som kom ut egentlig var et foster var utrolig vondt. Nå blir det å vente på mensen. Kommer mellom 4-8 uker etter abbort.. så er det å prøve igjen senere.
beate_86 Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 hvor langt var du på vei? Uff, misunner ingen den opplevelsen. Håper det går bra med deg. Du får bare satse på at hele dette går fort over så du kan prøve igjen, det gleder jeg meg til. Jeg hadde også en MA på fredag (ville bare ta en ny ul, alle symp. var der fortsat og ingen blødning), var 11+5. I følge ul hadde det vært dødt i tre uker. Legen lot meg ikke få se på bildet. Kanskje det var derfor, kanskje det hadde gått i oppløsning?! Jeg fikk cytotec tablettene i går og trodde det verste var over, men i dag har jeg kjempe vondt i livmoren og sterk nedpressfølelse. Merker du dette? Er så redd for at det er rester igjen skulle ønske vi bare kunne fått utskrapning, slippe alle smertene og alle de ekle toalettbesøkene disse pillene medfører.
Skrømti Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2011 Nå vet jeg jammen ikke hva jeg skal si.... Men det var utrolig leit å lese, og en veldig opplevelse for deg. Nå har du fått din del , neste gang skal alt gå bra. Det er jo faktisk det eneste du kan gjøre: Se framover! ( selv om det er vondt nå , og det er så mange drømmer som går i tusen knas) Alt godt videre!
sussa-venterpånr1 :) Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Jeg var 9+2! Jeg lå å så på skjermen, og der var det et lite foster :/ Men noen deler manglet. Utrolig ekkel opplevelse. Fælt for deg som ikke hadde en anelse en gang. Hvorfor fikk du ikke tatt tablettene med en gang? Jeg våknet kl 6 imorgest.. blødde masse og hadde kraftige smerter. Tok to smertestillende og er i finform nå, til tross for blødnnger m/klumper. Jeg synes det er rart at de ikke tar oss inn på en ettersjekk for å sjekke at alt er ute! Håper aldri vi må oppleve dette igjen! håper vi sees innpå her om kort tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå