Anonymor Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hvor lenge hadde du det? Jeg har hatt mensmurringer siden dag 1 nesten, men så var det ingen murringer forige uke, men nå begynner det igjen. Litt kraftige murringer.. :-( Noen som syns dette lyder kjent? Og hvor lenge var du plaget med det? Jeg er i uke 6+3
Mummimamma<3 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg hadde mensmuringer/smerter på og av (nesten hver dag) helt til det gikk over til kynnere i uke 10 ca.. og var plaget med mye kynnere (ofte litt vonde) hele svangerskapet. Men man blir vant med det.. og er det veldig vondt er det bare å gå til legen. Fikk beskjed om å ta det med ro, ellers ingen komplikasjoner Men tror de fleste har menssmerter i 1. trimester, så trenger ikke bli noen plage!
Nygravid1 Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Hei! Jeg er også 6+3 i dag, og har det akkurat på samme måte. Har hatt ganske kraftige murringer de siste to ukene, men har blitt forsikret om fra jordmor at det er helt normalt
Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Jeg har også dette, gjør ganske vondt assa.. Men det er ikke heeelt like smerter som når man har mens heller.. Er idag 4+3,å det var så langt jeg kom sist før jeg mista..Så idag er det ei litta milepæl:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå